HecklerK Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Noen som har tips til bra steder å bo i Bodø? Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 HecklerK skrev (15 minutter siden): Noen som har tips til bra steder å bo i Bodø? Hvis du tenker område så mørkved!! Lenke til kommentar
Politi97 Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Noen som vet om pensumlisten har kommet? Og hvor man evt finner den? Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 (endret) Politi97 skrev (9 minutter siden): Noen som vet om pensumlisten har kommet? Og hvor man evt finner den? https://www.politihogskolen.no/for-studenter/regelverk-innholdet-bachelor-politiutdanning/innholdet-bachelor-politiutdanning/ Her får du den opp når den er klar. Ifølge phs er den ikke klar enda. Endret 5. august 2020 av Oaaphs Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 5. august 2020 Forfatter Del Skrevet 5. august 2020 StudentSOF skrev (11 timer siden): Hvis du tenker område så mørkved!! Evt i sykkelavstand; Alstad og Bertnes Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Noen som vet hvilke fag man begynner med nå til høsten? Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 (endret) Gapahuken skrev (10 minutter siden): Noen som vet hvilke fag man begynner med nå til høsten? Det står på programplanen som ligger på phs sine hjemmesider:) https://www.politihogskolen.no/globalassets/for-studenter/regelverk-og-innholdet-i-bachelor/rammeplan-og-programplaner/programplan-bachelor-politiutdanning-forste-studiear-2020-2023-politihogskolen.pdf Endret 5. august 2020 av StudentSOF Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 StudentSOF skrev (3 timer siden): Det står på programplanen som ligger på phs sine hjemmesider:) https://www.politihogskolen.no/globalassets/for-studenter/regelverk-og-innholdet-i-bachelor/rammeplan-og-programplaner/programplan-bachelor-politiutdanning-forste-studiear-2020-2023-politihogskolen.pdf Ser ikke at det står hvilke fag vi starter med første semester Lenke til kommentar
Student97 Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Gapahuken skrev (1 minutt siden): Ser ikke at det står hvilke fag vi starter med første semester Står på side 9 ☺️ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 NiWh skrev (Akkurat nå): Står på side 9 ☺️ Men hvilke av disse starter vi med? Eller har vi alle fagene begge 2 semesterne Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Gapahuken skrev (2 minutter siden): Men hvilke av disse starter vi med? Eller har vi alle fagene begge 2 semesterne Forebyggende, operativt, politi samfunn etikk, strafferett Lenke til kommentar
Blipp2 Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Kan må kjøpe bøkene på skolen i Bodø eller må det kjøpes over nett? Er bøker noe vi må ha få vi starter? Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 (endret) Blipp2 skrev (3 minutter siden): Kan må kjøpe bøkene på skolen i Bodø eller må det kjøpes over nett? Er bøker noe vi må ha få vi starter? Ingen bøker i starten. Dere får beskjed på skolen hvilke bøker dere burde ha og ikke. Bøker kan kjøpes på akademika på Nord Universitet (rett ved siden av phs) Endret 5. august 2020 av StudentSOF Lenke til kommentar
Blipp2 Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 StudentSOF skrev (2 minutter siden): Ingen bøker i starten. Dere får beskjed på skolen hvilke bøker dere burde ha og ikke. Bøker kan kjøpes på akademika på Nord Universitet (rett ved siden av phs) Okei, tusen takk for svar ☺️ Lenke til kommentar
Annesonor Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 StudentSOF skrev (53 minutter siden): Ingen bøker i starten. Dere får beskjed på skolen hvilke bøker dere burde ha og ikke. Bøker kan kjøpes på akademika på Nord Universitet (rett ved siden av phs) Hva med Stavern? Lenke til kommentar
HecklerK Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Når på året avsluttes første skoleår B1? Lenke til kommentar
FeskarBlauk Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Hei. Har gått en god stund nå å vugget på ideen om å søke PHS, men har liksom aldri helt turt å hoppe i det. Tror tiden er kommet for det, men et problem jeg støter på er min forhistorie på VGS... Ga meg blaffen på skolen med oppmøte og fag. Jeg har 3 i norsk skriftlig, både på eksamen og standpunkt, men med alt lagt sammen ender jeg kun på 40 i konkuranse poeng, selv med alle alderspoeng. Vil dere råde at jeg burde prøve å bare søke inn for neste opptak å se hva som skjer, eller tilbringe resten av året til å jobbe opp noen karakterer som privatist? Takk folkens! ? Lenke til kommentar
Krebs Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 FeskarBlauk skrev (1 time siden): Hei. Har gått en god stund nå å vugget på ideen om å søke PHS, men har liksom aldri helt turt å hoppe i det. Tror tiden er kommet for det, men et problem jeg støter på er min forhistorie på VGS... Ga meg blaffen på skolen med oppmøte og fag. Jeg har 3 i norsk skriftlig, både på eksamen og standpunkt, men med alt lagt sammen ender jeg kun på 40 i konkuranse poeng, selv med alle alderspoeng. Vil dere råde at jeg burde prøve å bare søke inn for neste opptak å se hva som skjer, eller tilbringe resten av året til å jobbe opp noen karakterer som privatist? Takk folkens! ? Ingen vits i å søke med 40 poeng totalt, når snittet har vært så høyt som det har vært de siste årene. Da er det bedre å få gjort en skikkelig jobb som privatist å få økt poengsummen til omkring de 50 eller mere for å være sikker Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) Annesonor skrev (7 timer siden): Hva med Stavern? Tidligere har Brage bokhandel kommet til skolen, slik at man kan få kjøpe bøkene der. Jeg antar at de gjør dette i år også. Endret 6. august 2020 av Oaaphs Lenke til kommentar
anonym99X Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Pleier man å få noe info om fadderuken før første skoledag? Ooog er det sånn at lørdagen ofte er "hoved"-dagen og den man helst ikke burde gå glipp av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg