StudentSOF Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Annesonor skrev (3 minutter siden): Når bør jeg bestille studentbevis og ordne semesteravgiften? Studentbevis får du på skolen. Semesteravgiften må betales innen september engang. Jo raskere du betaler jo før får du stipendet! Men dere har kanskje ikke fått faktura på studentavgift enda. 1 Lenke til kommentar
Annesonor Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 StudentSOF skrev (1 minutt siden): Studentbevis får du på skolen. Semesteravgiften må betales innen september engang. Jo raskere du betaler jo før får du stipendet! Men dere har kanskje ikke fått faktura på studentavgift enda. hvor får man det? Lenke til kommentar
ravespin Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 11 minutes ago, Annesonor said: hvor får man det? Faktura/betalingsinfo for semesteravgift finner du på Studentweb. Akkurat når fakturaen dukker opp vet jeg ikke, men fristen for å betale i høst er 1. september. https://www.politihogskolen.no/for-studenter/laringsverktoy-it-systemer/studentweb/ 1 Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Gapahuken skrev (57 minutter siden): Tror dere at det blir masse sammenkomster på fadderuka? kjæresten ønsker å hjelpe til med flyttinga men vis det blir masse opplegg så blir hun sittende hjemme... Altså all deltakelse er frivillig. Men dersom du ønsker å delta på alt må du belage deg på at det er lite tid «til overs». Slik jeg husker det var vi på skolen til 14-16 alle dagene og fadderopplegget begynte 18 og varte til natten. Men alt er frivillig, og man kommer/går når man vil. Jeg anbefaler dog å delta. 1 Lenke til kommentar
Førstegangssøker Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 Gapahuken skrev (18 timer siden): Tror dere at det blir masse sammenkomster på fadderuka? kjæresten ønsker å hjelpe til med flyttinga men vis det blir masse opplegg så blir hun sittende hjemme... I Oslo er det hvertfall planlagt opplegg hver dag Lenke til kommentar
herman.o Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Er det trolig at det blir undervisning over nett hvis korona smittetallene øker opp mot skolestart? Hvordan var det for studentene i vår? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Får vi velkomstbrev straks? Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Gapahuken skrev (26 minutter siden): Får vi velkomstbrev straks? Syns ikke å huske at vi folk noe velkomstbrev i fjor, kanskje jeg tar feil men tror ikke vi fikk det. Men det ligger hvertfall velkomsthilsen fra rektor og all annen informasjon på phs sine nettsider. Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 herman.o skrev (21 timer siden): Er det trolig at det blir undervisning over nett hvis korona smittetallene øker opp mot skolestart? Hvordan var det for studentene i vår? I vår var all undervisning elektronisk. Fra Mars-Juni var det ingen oppmøte på skolen. Slik jeg forstod det på lærerne sa de at en del av undervisningen for kommende studenter kom til å bli elektronisk. Men at de ville forsøke å holde en del fysisk på skolen dersom det var mulig. 1 Lenke til kommentar
Annesonor Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Noen som også har hørt at det blir fysiske tester , type opptakstester en av de første ukene?? Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Annesonor skrev (7 minutter siden): Noen som også har hørt at det blir fysiske tester , type opptakstester en av de første ukene?? Det blir ikke det Lenke til kommentar
Førstegangssøker Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Annesonor skrev (1 time siden): Noen som også har hørt at det blir fysiske tester , type opptakstester en av de første ukene?? Det blir nok ikke tester, men de pleier å løpe 3000m en av de første ukene. Det er ikke en test man må bestå, det er bare for å få en pekepinn på hvor man ligger. Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Førstegangssøker skrev (9 minutter siden): Det blir nok ikke tester, men de pleier å løpe 3000m en av de første ukene. Det er ikke en test man må bestå, det er bare for å få en pekepinn på hvor man ligger. Vi i Bodø hadde ikke noe 3000m! Kanskje vi bare var heldige ?? Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 3. august 2020 Forfatter Del Skrevet 3. august 2020 StudentSOF skrev (33 minutter siden): Vi i Bodø hadde ikke noe 3000m! Kanskje vi bare var heldige ?? Da var dere heldige. Ingen springer 3000m frivillig ? 2 Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Førstegangssøker skrev (1 time siden): Det blir nok ikke tester, men de pleier å løpe 3000m en av de første ukene. Det er ikke en test man må bestå, det er bare for å få en pekepinn på hvor man ligger. Ikke 3000 meter i fjor hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Selges det skolesekk og andre type phs efekter på Stavern? Lenke til kommentar
phsstudenten Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Gapahuken skrev (45 minutter siden): Selges det skolesekk og andre type phs efekter på Stavern? Det kan bestilles på nett når du har begynt på skolen ? Lenke til kommentar
Nordmann1990 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 (endret) Hei, når får vi tilgang til studentweb mtp godkjenning av studieplan osv. Får jo ikke stipend før det er gjort. Endret 4. august 2020 av Nordmann1990 Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Nordmann1990 skrev (1 minutt siden): Hei, når får vi tilgang til studentweb mtp godkjenning av studieplan osv. Får jo ikke stipend før det er gjort. Tipper rundt 10.aug Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Gapahuken skrev (På 16.7.2020 den 10.24): Men til alle som lurer på arbeidskrav osv. Så vil jeg tro at vi går en skole hvor vi skal lære de oppgavene som vi må bestå, så til alle som er nervøse: rod ned, vi går skole for å lære. Njæ, det vil jeg ikke ta for god fisk. Lærerne på PHS Oslo har vært "fantastisk" flinke til å lære oss masse ting som vi ikke blir testet i, og vært vage og uklare i hva det er som forventes av arbeidskrav og eksamener, selv etter konkrete forespørsler fra studentene gjennom studentrådet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg