Nordmann1990 Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 PHS-STAVERN skrev (20 timer siden): Jeg begynner i B3 Stavern nå. Hvis det er noe jeg kan hjelpe med å svare på, så er det bare å stille meg spørsmål. Lykke til med opptaket! Hei, Veit du ca hva som er normal husleie på hybler i Stavern? Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Nordmann1990 skrev (11 minutter siden): Hei, Veit du ca hva som er normal husleie på hybler i Stavern? Prisene varierer fra 4000 til rundt 7000. Det avhenger av om du ønsker å bo alene eller leie hus sammen med andre. Om du ønsker å bo rimelig anbefaler jeg å leie hus sammen med andre studenter, det blir betydelig billigere enn om du ønsker å leie en leilighet alene. Vet også om studenter som har vært nede i 3.5 i månedsleie. 1 Lenke til kommentar
Presilla99 Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Jeg har 51.8 i snitt og har kun søkt i Oslo. Veldig nervøs for at snittet ikke vil holde. Noen som har noen tanker om hvor snittet i Oslo vil kunne øke? Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Presilla99 skrev (6 minutter siden): Jeg har 51.8 i snitt og har kun søkt i Oslo. Veldig nervøs for at snittet ikke vil holde. Noen som har noen tanker om hvor snittet i Oslo vil kunne øke? Hele nedtrekket tas i Oslo, så om jeg ikke tar feil er det kun 80 stk som får tilbud om plass i Oslo. 51.1 var poenggrensen i 2019, og det er nok forventet at den øker i år. Lenke til kommentar
Traxon Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Noen som vet om opptakskontoret har sendt ut avslag til opptak basert på egnethetsvurderingen? Lenke til kommentar
Frihet Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Traxon skrev (4 minutter siden): Noen som vet om opptakskontoret har sendt ut avslag til opptak basert på egnethetsvurderingen? Ja, alle avslagene basert på egnethet ble sendt ut 1. Juli. Tips i Ludo for nye brukere her er å gå tilbake i tråden for å lete etter svar. Det aller, aller meste er gjerne svart på både en og to ganger. 3 Lenke til kommentar
Champ1 Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Presilla99 skrev (1 time siden): Jeg har 51.8 i snitt og har kun søkt i Oslo. Veldig nervøs for at snittet ikke vil holde. Noen som har noen tanker om hvor snittet i Oslo vil kunne øke? Har det samme som deg og jeg regner ikke med å komme inn i Oslo ? men jeg har søkt både Stavern og Bodø også. Lenke til kommentar
Nordmann1990 Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Champ1 skrev (1 time siden): Har det samme som deg og jeg regner ikke med å komme inn i Oslo ? men jeg har søkt både Stavern og Bodø også. Samme her, men jeg har troen. Håper snittet holder til et av stedenw ? 1 Lenke til kommentar
Champ1 Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Nordmann1990 skrev (1 time siden): Samme her, men jeg har troen. Håper snittet holder til et av stedenw ? Ja jeg har absolutt troen på en av skolene men ikke Oslo. Så mer sånn siden vedkommende kun har søkt Oslo Lenke til kommentar
Wophs Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Champ1 skrev (3 timer siden): Har det samme som deg og jeg regner ikke med å komme inn i Oslo ? men jeg har søkt både Stavern og Bodø også. Jeg har også alle tre! Vil helst i Oslo mtp praktiske årsaker, men tror snittet kan bli høyt.. Lenke til kommentar
Phs99 Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Jeg har 50.2 og tror at det ikke vil holde for noen av de 3 skolene. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Bergen95 Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Noen som har erfaring ved bruk av Chromebook PC til studiene? Lenke til kommentar
XYX Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Bergen95 skrev (16 minutter siden): Noen som har erfaring ved bruk av Chromebook PC til studiene? Enkelte programmer som du må ha fungerer ikke med Chromebook. Det var i hvert fall tilfelle for et snaut år siden. 1 1 Lenke til kommentar
Student97 Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Phs99 skrev (35 minutter siden): Jeg har 50.2 og tror at det ikke vil holde for noen av de 3 skolene. Hva tror dere? Vanskelig å si.. regner med at snittet på alle tre skolene kommer til å øke, men hvor mye gjenstår å se. Ikke helt usannsynlig at du kommer inn. Husk at det er flere hundre søkere og her på forumet ser du kun konkurransepoengene til noen av dem. I og med at det var 48,8 i snitt for å komme videre til intervju så er det nok en del søkere som har under 5,0 i snitt. 1 Lenke til kommentar
Nordmann1990 Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 (endret) Wophs skrev (2 timer siden): Jeg har også alle tre! Vil helst i Oslo mtp praktiske årsaker, men tror snittet kan bli høyt.. Kan jeg spørre om snittet ditt? Endret 8. juli 2020 av Nordmann1990 Lenke til kommentar
MMPOPO Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Til dere som studerer/har studert i Stavern. Dersom jeg kommer inn vurderer jeg å melde meg inn på Crossfit Larvik. Har dere noen erfaringer med det. Er det mange som melder seg inn der, og hvordan er det å komme seg dit uten bil osv.? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 MMPOPO skrev (8 minutter siden): Til dere som studerer/har studert i Stavern. Dersom jeg kommer inn vurderer jeg å melde meg inn på Crossfit Larvik. Har dere noen erfaringer med det. Er det mange som melder seg inn der, og hvordan er det å komme seg dit uten bil osv.? Når det gjelder Vestfold og Telemark, er VKT & Farte veldig behjelpelig på busstilbudet. Fra Stavern - Larvik går det buss hver halvtime og utover 18:00, en times mellomrom. 2 Lenke til kommentar
Student97 Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 MMPOPO skrev (1 time siden): Til dere som studerer/har studert i Stavern. Dersom jeg kommer inn vurderer jeg å melde meg inn på Crossfit Larvik. Har dere noen erfaringer med det. Er det mange som melder seg inn der, og hvordan er det å komme seg dit uten bil osv.? Herlig! Jeg skal også begynne der samt trene litt på Larvik atletklubb om jeg kommer inn i Stavern. Lenke til kommentar
Annesonor Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Noen som aner om det blir fadderuke iår? ?♀️ Lenke til kommentar
Student97 Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Annesonor skrev (11 minutter siden): Noen som aner om det blir fadderuke iår? ?♀️ Dette står på hjemmesiden. Håper det blir noe form for fadderuke??♀️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg