danielhoifodt Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Hei, Mitt navn er Daniel Høifødt og jeg har begynt ny youtube kanal. Den skulle egentlig være om web-utvikling, men det var så gøy å filme at tur til skauen ble med. Jeg var å plukket sopp med mor og far og det ble til en nesten 8 minutter lang video som er redigert selvsagt. Se den på youtube, og abboner gjerne på kanalen min hvis du er interessert i turer og webutvikling. https://youtu.be/5yd75DBIzM8 1 Lenke til kommentar
danielhoifodt Skrevet 12. august 2019 Forfatter Del Skrevet 12. august 2019 Haha. Må virkelig le. Det regnet så jeg fikk ikke brukt noe annet en mobilkamera. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Haha. Må virkelig le. Det regnet så jeg fikk ikke brukt noe annet en mobilkamera. Og den kan ikke holdes sidelengs? 1 Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Haha. Må virkelig le. Det regnet så jeg fikk ikke brukt noe annet en mobilkamera. Prøver igjen. 2 Lenke til kommentar
danielhoifodt Skrevet 14. august 2019 Forfatter Del Skrevet 14. august 2019 (endret) Mange som filmer den veien. Ikke noe galt i det. Men enig at det er best horisonatalt. Endret 14. september 2019 av danielhoifodt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå