spetter Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hmm.. Irriterende dette da.. Bestilte mobil forsikring fra chess lille julaften, og telefonen fungerte som bare det den dagen.. Og på julaften da jeg måtte ringe (klokka var over 12, så kundesenteret var stengt) så fikk jeg ikke ringt ut i det hele tatt, får bare ikke tillatt (med et annet simkort/abong får jeg ringt) er det noen annen mulighet å få abonget opp å gå igjen , slik at jeg får ringt ? Får ikke kontaktet Chess før lørdagen da , når de åpner.. Min mobil SonyEricsson T610 OG et annet spm, hvordan sjekke hvlilken firmware versjon jeg har på mobilen? eneste jeg hvet om er jo *#06# som er koden til serialnr.. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 jeg lurer på det siste spm , på grunn av at menyen er treg.. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 >*<<*<* >= joystick til høyre <= joystick til venstre ->Serviceinfor-> Programvareinfo Lenke til kommentar
Errae Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hmm.. Irriterende dette da.. Bestilte mobil forsikring fra chess lille julaften, og telefonen fungerte som bare det den dagen.. Og på julaften da jeg måtte ringe (klokka var over 12, så kundesenteret var stengt) så fikk jeg ikke ringt ut i det hele tatt, får bare ikke tillatt (med et annet simkort/abong får jeg ringt) er det noen annen mulighet å få abonget opp å gå igjen , slik at jeg får ringt ? Får ikke kontaktet Chess før lørdagen da , når de åpner.. Min mobil SonyEricsson T610 OG et annet spm, hvordan sjekke hvlilken firmware versjon jeg har på mobilen? eneste jeg hvet om er jo *#06# som er koden til serialnr.. det er nå en mulighet for at de gjorde en feil og du må ha nytt kort,- dette er nedturen med å ha slike operatører. ingen utsalgsplasser og heller dårlig 24 7 kundeservice )= Lenke til kommentar
spetter Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 >*<<*<* >= joystick til høyre <= joystick til venstre ->Serviceinfor-> Programvareinfo takker.. verjon R3C002 prg ... osv sikker en elgammel versjon. stikke ned lørdag til salgsted og få oppdatert firmware.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå