nma017 Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 (endret) Jeg har lyst til å studere medisin i utlandet, men er usikker på hvilket av disse landene er best når det gjelder å studere medisin, altså Ungarn eller Polen. Jeg har fått plass på Bjørknes høyskole, medisin 1+5 (1 år i Oslo og 5 år i Ungarn), men jeg er usikker på om jeg skal takke ja til studieplassen eller søke medisin i Polen. Hvilket av disse landene er bedre for å studere medisin? Er det like stor sannsynlighet for å få jobb i Norge når man studerer i Polen og Ungarn? Endret 11. august 2019 av nma017 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Personlig hadde jeg nok gått for Polen da det vill gi mange fordeler som å lære språket og kulturen, vi har mange Polske folk I Norge etterhvert så det kan komme til nytte. Ellers har jeg venner som har studert og bor i Ungarn, og de trives godt. Hvordan utdanningene stiller seg mot hverandre aner jeg ikke, dessverre. Lykke til og gratulerer med studieplass Lenke til kommentar
lurerpå000 Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Kan jeg få spørre hva snittet ditt var da du kom inn på Bjørknes? Er interessert fordi jeg vurderer å søke selv, men vet at de ikke har poenggrenser på nettet fordi de varierer så mye fra år til år. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Studer i Ungarn, ikke i Polen. Kvaliteten på medisinutdannelsen er mye bedre i Ungarn enn både Polen og medisin på UiO. Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Studer i Ungarn, ikke i Polen. Kvaliteten på medisinutdannelsen er mye bedre i Ungarn enn både Polen og medisin på UiO. Det der tviler jeg så utrolig sterkt på Lenke til kommentar
Anonymous821 Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Studer i Ungarn, ikke i Polen. Kvaliteten på medisinutdannelsen er mye bedre i Ungarn enn både Polen og medisin på UiO.Skal du komme med en så bastant påstand bør du jaggu komme med en begrunnelse også, ellers er den ikke verdt en dritt. Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Ungarn uten tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå