-=Petter=- Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Hei Noen som har prøvd denne boksen med Kodi. Takker den det, eller er den for dårlig? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Boksen er jo designet for TV, så den burde takle det så lenge det er HW-støtte som funker i Kodi. Har ikke testet denne selv, så det er en kvalifisert gjetning. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 11. august 2019 Forfatter Del Skrevet 11. august 2019 Jeg bruker i dag Shiled TV, men hadde vært godt å ha "alt" på en. Men finner lite info om f.eks. CPU, ram og slikt. Så vanskelig å gjette om den er kraftig nok til å matche Shielden. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Tekniske data: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/dekoder/oneplace2/ Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 12. august 2019 Forfatter Del Skrevet 12. august 2019 Takker for link. Men er veldig lite å finne om SoC som jeg skjønner noe av. Mtp sammenlikninger etc. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 -=Petter=- skrev (På 11.8.2019 den 11.50): Jeg bruker i dag Shiled TV, men hadde vært godt å ha "alt" på en. Men finner lite info om f.eks. CPU, ram og slikt. Så vanskelig å gjette om den er kraftig nok til å matche Shielden. Hei. Hva er status nå i dag? Ble Kodi testet ut? Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 23. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2021 plankeby skrev (7 timer siden): Hei. Hva er status nå i dag? Ble Kodi testet ut? Ble aldri oneplace på meg, og blir ikke. Sagt opp hele CD, for rett og slett dårlig service. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 -=Petter=- skrev (1 time siden): Ble aldri oneplace på meg, og blir ikke. Sagt opp hele CD, for rett og slett dårlig service. Takk for svar. Lurer litt på den brukt, som ren Android TV. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 23. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2021 Skal du ikke bruke den som Tuner, hadde jeg nok gått Shield. Bruker det selv til det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå