TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 (endret) Denne leke er i samme gate som Bannetråden v3. Men her tenkte jeg at vi kan prøve å banne h*n som er uner deg i steden for. Det er en grunn til at jeg kalte denne for Beta Utgave. Er at jeg ønsker meg en v4 utgave av Bannetråden en gang i tiden. Er ikke sikker om hvordan denne leken vil fungere. Skal vi skjekke om denne leken vil fungere? I tillegg er det lov å komentere om Bannetråden v4 om hva den bør ha som v3 ikke har. Jeg vil også endre tittelen og få flyttet den til en plass den hører hjemme, vis det blir mye snakk om v4. Jeg gir meg selv æren for å starte: Jeg banner h*n under meg for å ha en konsonant i navnet sitt. Endret 11. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Kan bli interessant å banne nestemann. Jeg banner den under meg for å ha vokaler i navnet sitt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. august 2019 Forfatter Del Skrevet 11. august 2019 Jeg banner den under meg for å være under meg. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Jeg banner han under er ikke på nå. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Banner den under for å være sen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Banner han under for han spiser Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Banner den under for å være ferdig med ferie. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. august 2019 Forfatter Del Skrevet 12. august 2019 Banner h*n under meg for å være utrolig glad i dag. Sånn at h*n plystrer. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Denne leke er i samme gate som Bannetråden v3. Men her tenkte jeg at vi kan prøve å banne h*n som er uner deg i steden for. Det er en grunn til at jeg kalte denne for Beta Utgave. Er at jeg ønsker meg en v4 utgave av Bannetråden en gang i tiden. Er ikke sikker om hvordan denne leken vil fungere. Skal vi skjekke om denne leken vil fungere? I tillegg er det lov å komentere om Bannetråden v4 om hva den bør ha som v3 ikke har. Jeg vil også endre tittelen og få flyttet den til en plass den hører hjemme, vis det blir mye snakk om v4. Jeg gir meg selv æren for å starte: Jeg banner h*n under meg for å ha en konsonant i navnet sitt. Bannetråden v4-navnet skal egentlig settes av til en ny versjon av Bannetråden (tidl. Ban brukeren over deg) hvis Bannetråden v3 skulle bli stengt. Banner den under meg for å ikke poste nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. august 2019 Forfatter Del Skrevet 14. august 2019 Banner den under meg for at h*n snorket i natt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Banner den under meg for å tro at jeg er ennå en "lille bane". Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. august 2019 Forfatter Del Skrevet 14. august 2019 Banner den under meg for å påstå at at han ikke er lille bane. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Banner den under meg for å ha forstått hvem jeg kan kalles. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. september 2019 Forfatter Del Skrevet 16. september 2019 Banner under meg at h*n har på seg en truse/bokser. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Banner den under meg for å like bleier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg