lilfire Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Nå har jeg fått jule penger og skal kjøpe viftestying så lurte jeg på hvem som var bra, lurte litt på denne her er den bra har jo bra med temp sensor og kan styre 8 vifter... noen som har noen erfaringer mde den? kom gjerne med andre forslag btw: kan den skru av viftene har leds i vifta og pcen står på 24/7, men er litt iriterrende med lyset på natta...så går det ann og skru den helt av el må jeg ha noen brytere da. og så var det en ting til når jeg skrur ned på turtall skrur jeg ned på lys styrke og da? thx for alle svar God jul Endret 24. desember 2003 av lilfire Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 ingen som har noe og si? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Men for ****** a! kom igjen da få no svar! vil bestile deler så fort som mulig... Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Den viftestyringa skal vist være veldig bra den mere vet jeg ikke Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 sorry at jeg masser folkens, men vil bestille så fort som mulig! Ingen andre som har no erfaring med den. Var det jeg trodde tobiass 1 men ville være sikker før jeg kjøpte den! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 fin og bra den, men aner ikke noe om led'sa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå