Merko Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Hvilken host er det om jeg får spørre? ? Så fort HS kommer opp igjen tenker jeg at jeg ska legge ut disse for salg, har de noen verdi, eller bør jeg bare beholde dem? (Skal liste opp type pærer etter hvert, må bare sortere en del..) Hovedsaklig Philips HUE og Ikea Trådfri Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 1. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2020 1 hour ago, inneskole said: Jaja fremdeles 8 dager igjen til ferie og jeg skal sette opp HS på ny, får håpe tilgangen til plugins og guider er oppe til da Hvis ikke får jeg vel utsette ferien da ? Du får spørre her. Ikke umulig at du får svar på mye i denne tråden. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Ja, heldigvis er det sommer, og en lavsesong. Vi har særdeles lite besøk i juli. Men skal innrømme det er kjipt uansett. Kan se ut som vi i verste fall mister en del data. @inneskole, skulle du ha behov for guider eller plugins så bare spør. Vi har dem jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå