Moskus Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 (endret) Kom opp igjen, men det tok ei natt... Endret 24. oktober 2019 av Moskus Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2019 Ai, ai, ai... Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2019 Jeg synes dere har hatt mye krøll om dagen... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Ja, det er for jævlig. Nå var vi tomme for diskplass, som om det burde være et problem. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 25. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2019 Automatisk varsling av manglende diskplass er så vanskelig å få til.... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Det var iallfall ikke gjort. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 6. november 2019 Forfatter Del Skrevet 6. november 2019 Og igjen får jeg ikke kontakt. Ser ut som det nærmer seg en ukentlig hendelse.... Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 29. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2020 Lenge siden sist dette skjedde, men jeg har ikke kontakt med Hjemmeautomasjon.no idag (nede hele helgen også tror jeg). Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 I know. Det... diskuteres.. med host'en. Lenke til kommentar
inneskole Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 RIP Hjemmeautomasjon.no Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 30. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2020 10 minutes ago, inneskole said: RIP Hjemmeautomasjon.no Jeg håper du ikke har rett ? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 Neida, bare at @iblis, som er vår sys-admin, har ferie uten internett-tilgang. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 30. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2020 1 minute ago, Moskus said: Neida, bare at @iblis, som er vår sys-admin, har ferie uten internett-tilgang. Vi får bare vente til han er tilbake i sivilisasjonen. Ganske typisk at slike ting faller ned når han ene som kan det er borte.... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Ja, det var jævla uflaks. Men Murphys lov gjelder. Det er er jo ikke sånn at det hadde hjulpet om jeg hadde hatt tilgang, for jeg hadde sikkert bare gjort vondt verre. Så vi diskuterer med host'en om å finne den kjappeste og forhåpentligvis smootheste løsningen. 1 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Det er jo greit at folk kan ha ferie uten å jobbe også da. Kanskje planlegge med en ferievikar for neste tilfelle? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 tingo skrev (2 timer siden): Det er jo greit at folk kan ha ferie uten å jobbe også da. Ja, jøss. Er det noen jeg unner ferie, så er det @iblis. Han har ikke for lite å gjøre for tiden. tingo skrev (2 timer siden): Kanskje planlegge med en ferievikar for neste tilfelle? Ja, man skulle tro at det var så enkelt... Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 1. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg tror de aller fleste av oss overlever noen uker uten Hjemmeautomasjon.no selv om det stadig vekk er ett sted jeg forsøker å se på. Lenke til kommentar
inneskole Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Jaja fremdeles 8 dager igjen til ferie og jeg skal sette opp HS på ny, får håpe tilgangen til plugins og guider er oppe til da Hvis ikke får jeg vel utsette ferien da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå