sdf123 Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Tenkte jeg skulle bytte abonnement fra Chilimobil til et abonnement med Telenor dekning. Tok en sammenligning ved å bruke tjenesten til tek.no: https://www.tek.no/mobilabonnement/?data=2000&callMinutes=250&messages=100&network=1&features=1,2 Og da kommer Fjordkraft Mobil vs Gudbrandsdal Mobil opp på topp. Noe store forskjeller i disse? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 (endret) Fjordkraft Mobil har jeg opplevd som supre med god app og god kundeservice. Tror beste selskapet jeg har opplevd ever, men må presisere at jeg ikke har lang fartstid der. De viste fleksibiltet og ga meg 1 GB data gratis (vil ikke forklare sammenhengen). GE Mobil forlot jeg. Hele selskapet virket uferdig hvor de strevde med bruksoversikt på data. Ikke imponerende nivå på kundebehandlerne. Det eneste som er like bra er vel Telenor-dekningen. GE Mobil er det første selskapet jeg har forlatt pga opplevd dårlig kompetanse, det er bare å håpe de bedrer seg. Forøvrig vil jeg si at Telenor har imponert på dekningen i fjellheimen denne sommeren (områder i Gudbrandsdalen/Østerdalen). Blitt markant bedre vs. to og fire år siden. Endret 10. august 2019 av GeirHH Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Fjordkraft Mobil fikk for litt siden tjenesten datakontroll slik at data stenges når datapakken er oppbrukt, det hadde de ikke tidligere, noe mine foreldre oppdaget da min nevø streamet masse Youtube Kids over 4G og min mor ble fakturert 399 kroner i overforbruk. GE Mobil struper hastigheten og fakturer ikke for overforbruk. Jeg har ikke erfaring med dem som operatør. Jeg har derimot god erfaring med Fjordkraft Mobil som tidligere kunde. Fakturaene var alltid korrekte og abonnementet fungerte fint. Det var noe rot med porteringen da jeg ble kunde men det var fordi jeg hentet simkort hos dem i Bergen for å rekke portering innen månedsskiftet og slik at jeg slapp å betale en ekstra måned hos forrige operatør. Feil simkort, som fortsatt ikke var kommet frem i posten enda, ble aktivert på porteringsdatoen. Dette ble løst med en kjapp aktivering av simkortet jeg hadde hentet hos dem og abonnementet begynte å fungere. Kundeservice var hyggelige og imøtekommende de gangene jeg var i kontakt med dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå