Hareid's duden Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Setter opp deling av nettverk på nettbrettet, og nå eg kjem litt unna blir det svakt signal. Er her noko som kankoples påsom en signal forsterkar. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Det du antagelig trenger er en "range-extender" som utvider rekkevidden på det trådløse nettet ditt.Det finnes mange ulike varianter, fra de helt små som plugges direkte i en stikkontakt til større modeller.https://www.komplett.no/category/12908/datautstyr/nettverk/range-extender Lenke til kommentar
Hareid's duden Skrevet 10. august 2019 Forfatter Del Skrevet 10. august 2019 Er det nokon som har erfaring med slike. Sån at eg ikkje kjøper feil eller for dårlig. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Er det nokon som har erfaring med slike. Sån at eg ikkje kjøper feil eller for dårlig. Selv kjøpte jeg nylig Asus RP-AC51 til min mor og den fungerer helt topp, men ser at at andre har hatt problemer med den. Hvis du vil ha en enkel sak som du plugger rett i kontakten kan det være en fordel for rekkevidden at du har kontakter et stykke oppe på veggen. Du har uansett angrefrist hvis det ikke fungerer som forventet. Les gjerne anmeldelsene også! :-) Denne ser jo veldig bra ut og dekker begge båndbredder men er også en litt større sak. https://www.komplett.no/product/912935/datautstyr/nettverk/range-extender/netgear-ex7000-range-extender# Lenke til kommentar
NULL Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Hvis deling av mobilt nettverk er noe du bruker ofte, kan jo en dedikert 4G-ruter kanskje være en løsning. Lenke til kommentar
Hareid's duden Skrevet 11. august 2019 Forfatter Del Skrevet 11. august 2019 Korleis setter en opp det då? Har du noko erfaring frå det? Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Sjekk at deling av nettverk er på 2,4 ghz og ikke 5 ghz som gir langt lavere rekkevidde. Ellers drives det ikke noe kundeservice her, hvordan en 4g ruter fungerer er et google søk unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå