Traxco Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 fikk melding da jeg slo på pc i kveld.. passordet utløper om 14 dager,vil du endre dette nå..! men jeg har aldri laget noe passord for og komme inn.. vel dere hvordan man forandre dette,uten og opprette nytt passord.. vil ha det slik det var før,ingen passord til win-xp god jul... Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Kontrollpanel --> Brukerkontoer Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) jo..har vært der.. jag kan forandre på passord eller lage nytt.. men vil ikke ha passord.. man takk for et bra tips.. men tror dette er min feil,hadde tilgang til en ftp-server(var passord på denne) men har slettet den nå.. så skal prøve restarte igjen uten og få opp passord.. jo..nå kommer jeg inn uten passord,....forsatt god jul.. Endret 24. desember 2003 av Traxco Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Huk av for hurtig pålogging eller noe sånt, og velg at du ikke skal ha passord. Husker ikke helt hvordan det står men, du får det nok til skal du se Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 ja,sikkert rett det du sier.. ble litt rot får meg,men løste problemet med at jeg opprettet et passord(Kontrollpanel Brukerkontoer)og etterpå kunne jeg ta det vekk.slik at jeg ikke trengte noen passord senere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå