Fatal_Error Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hei jeg har skaffet meg en ny sata 160 gb harddisk, jeg har en ide 40 gb fra før. Det som er problemet er at når jeg kobler i både sata og ata så forsvinner begge, pcen sier at det ikke er noen harddisk i og det står ikke noe i biosen heller. Jeg har prøvd partition magic, der stode begge harddiskene jeg delte den nye opp og greier, men den finner fortsatt ingenting. Jeg har aktivert sata på hovedkortet. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Fatal_Error Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 kan noen være så snill å hjelpe meg? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 En begynnelse: Hvilket merke disk ? Hvilket hovedkort ? Hvilken Windows ? Lenke til kommentar
Fatal_Error Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 En begynnelse: Hvilket merke disk ? Hvilket hovedkort ? Hvilken Windows ? den gamle harddisken min er maxtor den nye er seagate, hovedkort er aopen axpe4 max.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 1. Last ned og installer Service Pack1 for XP hvis det er xp du kjører og ikke har denne. Prøv så på nytt. Hvis ikke dette hjelper så: 2. Last ned og lagre på diskett, start så opp med denne nedlastningen fra Seagate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå