comadore Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Da har jeg vel egentlig kommet frem til at jeg ønsker å ta en utdannelse innenfor IT på nett ved Noroff! Har en bachelor i økonomi fra før, og det er flott om denne kan brukes i kombinasjon ved IT utdannelsen i fremtiden. Skal ta en del kurs via youtube/udemy for å se hva jeg synes er mest interessant, da jeg ikke vet så altfor mye om IT-bransjen(ennå). Hva anbefaler dere som gjerne kan mer om IT? Er det noe studiet fra Noroff som gir større jobb muligheter enn andre? Bachelor utdanninger jeg vurderer: 1. Bachelor i applied data science 2. Bachelor i cyber security Fagskoleutdanningene jeg vurderer: 1. Nettverk og IT-sikkerhet 2. Nettverks- og system administrasjon 3. Grafisk design 4. Teknisk design med DAK 2D/3D Alle tips tas imot med stor takk Comadore Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Kjenner ikke til alle studiene derfra, men det har vært massevis av klager på dårlig oppfølging og det er generelt mye tvilsomt som skjer ved Noroff. Jeg ville nok anbefale noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå