Hoffy Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 «Satt en sur tysker inni», «fikk ikke tatt bilder fordi han skjulte panelene». Hvorfor tror folk at det er greit å være så påtrengende? 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 «Satt en sur tysker inni», «fikk ikke tatt bilder fordi han skjulte panelene». Hvorfor tror folk at det er greit å være så påtrengende? Typisk norsk å være frekk. 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 «Satt en sur tysker inni», «fikk ikke tatt bilder fordi han skjulte panelene». Hvorfor tror folk at det er greit å være så påtrengende? Hehe, tenkte det samme. Hadde sittet en sur nordmann inni der også om det var meg 1 Lenke til kommentar
Soles Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 (endret) En elektrisk Porsche uten lyd. Blir som vafler uten brunost. Endret 10. august 2019 av Soles 1 Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 En utrolig stygg bil! Tesla 3 er fin? ? 1 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Det er rimelig å anta at Porsche vil klare å levere et solid produkt som ikke faller fra hverandre etter kort tids bruk slik Tesla er kjent for...... 5 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Ville heller spurt høflig om eg kunne teke bilde av bilen osv. Synd at Taycan ikkje har ruter som kan bli mørkere ved å trykke på ein knapp eller tafse på skjermen(ville nå helst hatt det på ein knapp). Da hadde denna tyskeren sluppe å blitt sur og Kulvik hadde ikkje virka så pågående, eventuellt kunne tyskeren filma Kulvik viss han kjørte nasa heilt inn i ruta samt prøvd om fløyta virka. Frekkhet vitner om dårlige vaner eller mangel på normal folkeskikk. Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Går det golfbag ned i den trange kofferluken der da?? Stygge runde hofter på den også.. ja jeg har sett at det er stygge klistremerker som ikke kamuflerer formen på udyret. Den ser ut som en boblete Passat cc Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Moderatormelding 3 innlegg er fjernet fra tråden pga OT, tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
l0mf0mgl0mbl0og Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 (endret) En elektrisk Porsche uten lyd. Blir som vafler uten brunost. Med andre ord godt? Den kombinasjonen smaker dynge. Vet ikke om du vet dette, men mesteparten av de "baklyktene" er klistremerker for å skjule det egentlige designet. Hvorfor gidde det? Tesla viser Roadster uten lapper, og den er kanskje heller ikke ferdig. Er dette en slags "gammeldags" skikk som de gjør bare for å gjøre det? Endret 13. august 2019 av l0mf0mgl0mbl0og Lenke til kommentar
frøkenløren Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Nærmere en million for en Porsche uten ordentlig motor? ? Jeg må le. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Nærmere en million for en Porsche uten ordentlig motor? ? Jeg må le. Du får fortsette å le i 1990 da så går vi andre inn i år 2020 ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) En utrolig stygg bil! Hvorfor så stygg ? For en stygg bil... Huff ja, virkelig glad jeg slipper ha en sånn i garasjen..... Endret 6. september 2019 av phax 3 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Liten tvil om at dette er den peneste elbilen på markedet nå idag. Snart kommer Frankfurt Motor Show, så kanskje det kommer litt konkurranse. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå