BolleKalle Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Tenkte jeg skulle bruke 3d profiler som kom med Omega driverne fra Cat 3.10, men når jeg innstallerer sier den at "setup krever .net Framework". Noen som har peiling på hva det er? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Har aldri fått noen spørsmel etter dette. Selv ikke rett etter formatering. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Pussig. Må være en eller annen inngrodd syk innstilling som jeg har endret på i søvne eller noe da. Finner heller ikke noe om det på google. Screenshot Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 kan ikke være det net greiene til microsoft? Prøv å kjør en windows update og sjekk om du har den der 1.1 versjonen av det NET pisset deres. Aner ikke hva det egentlig er, men har nå lasta det ned Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det er microsoft sitt .NET greier du trenger. du får lasta det ned på microsoft.com. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Ok laster det nå, 25megs med piss jeg ikke vet hva er en gang.. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Det funka også gitt. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå