Hovedkort.no Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Syns det høres smart ut. Hvis du skal bruke det til musikk og litt film kanskje, har du ikke vanvittig bruk for sorround... Jeg har Creative 3450 selv - det er rålekkert! God lyd er det også, dekker fra 30-20000Hz... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Jeg hadde tenkt til å kjøpe Altec Lansing ACS621, men finner ingen seriøse webshops som har denne på lager... EDIT: La til link Endret 30. desember 2003 av NorthWave Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 z-560 går lett i stykker har jeg lest i utenlandske forum, husker det var en som hadde 3 ødelagte sett.. kjøp heller altec lansing acs641, har det selv, det røsker godt i forhold til prisen og er av ypperlig kvalitet ;D Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Logitech Z-560 funker fint som f... kunne ikke vært mer fornøyd.. Det du sier om at en fyr herpa et tre ganger, da burde han lært av det første gangen, og ikke gjort det to ganger til... og 4.1 er mer enn nok egentlig.. til både spill, musikk og film... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg ville ALDRI ha kjopt Z560 til musikk over feks ACS641.. ACS641 har 2x6.5 elementer i subben og imo saa hoeres det saa mye bedre ut enn buldringen ifra Z serien paa logitech sine hoytalere.. Selv faar jeg snart et annlegg og koble til maskinen.. det er noe litt annet det =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå