Teddybjørn Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Nipplene som fulgte med vil ikke la seg skru på, fordi ramma på evo`en er i veien. Er det normalt? Hvordan og hvilken vei skal jeg bøye dem? Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) si ifra viss dere ikke sjønner hva jeg mener! Er litt stressa.. Har lyst å teste radiatoren ganske snart, men må få på nipplene Endret 24. desember 2003 av zorm Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg kjøpte EVO 360 og hadde samme problemet som deg.Mailet Microplex som svarte at jeg skulle bøye røra litt ut. Dette gjorde jeg og kunne skru på nipplene uten problem. Kanskje litt toskete laget ,men,men... Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Alle EVO radiatorene er slik,både min 360 og 120 er slik.Er ikke noe fare å "bende" de opp litt.. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 var litt skeptisk, men det gikk fint! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Vannkjølinssett til jul eller? Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Vannkjølinssett til jul eller? nei, bare radiator Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 jeg fikk også evo 360 til jul... med akkurat samme problem... skal jeg bare ta en tang og og bøye den? vil ikke røret blir litt klemt da? slik at niplene ikke passer? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 jeg fikk også evo 360 til jul... med akkurat samme problem... skal jeg bare ta en tang og og bøye den? vil ikke røret blir litt klemt da? slik at niplene ikke passer? Du trenger ikke å bruke tang.. går fint ann å gjøre det med hendene Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Du trenger ikke å bruke tang.. går fint ann å gjøre det med hendene macho macho man.. , men blir det ikke litt trangt å få hendene rund festene da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Går fint å bøye den med fingrane.. Er berre snakk om et par mm. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Du trenger ikke å bruke tang.. går fint ann å gjøre det med hendene macho macho man.. , men blir det ikke litt trangt å få hendene rund festene da? Altså man trenger ikke å være så sterk for å bøye de akkurat.. Enehvær bestemor kan gjøre det.. Men på min evo120 så var det ene hullet til nippelen så forbanna trang at jeg måtte bruke tang og pappa sine hender for at nippelen skulle gå nedi.. Så rører blei helt vridd Men det gikk fint.. Den andre nippelen gikk nedi så lett som en plett.. Vanlig eller? Endret 25. desember 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Du trenger ikke å bruke tang.. går fint ann å gjøre det med hendene macho macho man.. , men blir det ikke litt trangt å få hendene rund festene da? Altså man trenger ikke å være så sterk for å bøye de akkurat.. Enehvær bestemor kan gjøre det.. Men på min evo120 så var det ene hullet til nippelen så forbanna trang at jeg måtte bruke tang og pappa sine hender for at nippelen skulle gå nedi.. Så rører blei helt vridd Men det gikk fint.. Den andre nippelen gikk nedi så lett som en plett.. Vanlig eller? Da skulle du prøvd å bytte nippler,sånn var min EVO 360 oxo.Bare tok den nipplen med korte gjenger der det gikk treegt og tok den med lange gjenger der det gikk lett.Var i hvertfall ikke like lange gjenger på de 2 nipplene mine,skal det være det? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tror ikke det var nipplene sin skyld.. ! Jeg prøvde å bytte nippel men det gikk like dårlig.. Men begge kom fint inn i den andre.. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Du trenger ikke å bruke tang.. går fint ann å gjøre det med hendene macho macho man.. , men blir det ikke litt trangt å få hendene rund festene da? Altså man trenger ikke å være så sterk for å bøye de akkurat.. Enehvær bestemor kan gjøre det.. Men på min evo120 så var det ene hullet til nippelen så forbanna trang at jeg måtte bruke tang og pappa sine hender for at nippelen skulle gå nedi.. Så rører blei helt vridd Men det gikk fint.. Den andre nippelen gikk nedi så lett som en plett.. Vanlig eller? og hva lærte vi av det? jo bruk to tenger/fastnøkler, en på niplen og en på røret Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Alle EVO radiatorene er slik ja. Tror dere kan lære noe av sINNsRO ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå