Gå til innhold

[Løst] Trådløst nett og unifi nanohd accesspoint


Gusk

Anbefalte innlegg

Hei

Prøver meg her med et problem ang ubiquiti nanohd accesspoint. Har altibox fibernett men sliter med dårlig dekning på trådløst nett. Ruter står i dataskap og har grei dekning i 1 etasje men i andre er det bare sorgen. Kjøpte meg en nanohd accesspoint og har montert denne men klarer ikke å få denne til å virke? Skjønner ikke hva problemet kan være. Står at den skal slå seg på automatisk når den blir koblet til poE men kommer ikke noe lys i min? Noen som kan hjelpe her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pass på at det ikke det er du som har koblet noe feil først, deretter kontakter du ubiquiti via chatten. Fikk hjelp en gang der tidligere og kundeservicen der er noe av det beste jeg har vært borti på lenge. Der får du hjelp døgnet rundt  :)

Endret av FranZe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Hei

Prøver meg her med et problem ang ubiquiti nanohd accesspoint. Har altibox fibernett men sliter med dårlig dekning på trådløst nett. Ruter står i dataskap og har grei dekning i 1 etasje men i andre er det bare sorgen. Kjøpte meg en nanohd accesspoint og har montert denne men klarer ikke å få denne til å virke? Skjønner ikke hva problemet kan være. Står at den skal slå seg på automatisk når den blir koblet til poE men kommer ikke noe lys i min? Noen som kan hjelpe her?

Har du PoE?

 

Har du ikke PoE på switchen din, så kan du kjøpe en PoE injector å bruke.

 

https://www.komplett.no/product/641129/datautstyr/nettverk/tilbehoer/tp-link-tl-poe150s-poe-injector

 

Disse er jo litt billigere.

https://www.ebay.com/itm/Passive-RJ-45-POE-Injector-Splitter-Over-Ethernet-Adapter-Module-For-LAN-Network/223435583527?hash=item3405cc7027:g:FfsAAOSwTM5Y05Kk

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...