MultiGamerClub Skrevet 21. august 2019 Forfatter Del Skrevet 21. august 2019 Fikk svar fra support, de fant igjen kvitteringen min og sendte den til meg på epost så jeg kan skrive den ut og enten få returnet tastaturet eller bytte det inn med det samme tastaturet fikk jeg beskjed om. Vil ha det samme tastaturet, men redd for og få samme defekten som er kjent på denne typen.. Skal bare prøve å finne en printer i huset vårt som funker, alt ser ut til og gå bra så langt Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Du trenger ikke å skrive ut kvitteringen fysisk. Så lenge du har den ned på telefon eller nettbrett, dvs kan vise den frem i butikken, så bør det holde lenge. Alle mine kvitteringer er digitale og det har ikke vært et problem på mange år. 2 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 18. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2019 (endret) Du trenger ikke å skrive ut kvitteringen fysisk. Så lenge du har den ned på telefon eller nettbrett, dvs kan vise den frem i butikken, så bør det holde lenge. Alle mine kvitteringer er digitale og det har ikke vært et problem på mange år. Har ikke hatt tilgang på printer en stund, men nå som jeg endelig har litt tid skal jeg kjøre innom Teknik nær der jeg bor og prøve å returnere tastaturet som blinker Tar med kvitteringen digitalt via en .pdf fil og kommer tilbake om det funket eller ikke. Edit #1: Fikk byttet inn tastaturet med et nytt tastatur og et nytt headsett, fikk ikke pengene tilbake men.. jaja. Endret 18. oktober 2019 av MultiGamerClub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå