Marvil Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ble det noe heftig stæsj til jul..? Tenker helst på ting som har med data å gjøre, men også andre ting.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 som jeg har skrevet i en annen tråd: Jeg fikk høytalere, en basskasse med to 8" med plexi utafor, + to høytalere. - Polo sport parfyme og deo - klær, gensere, boxere ++ - penger - DVD brenner - en kul bok om oppfinnelser -gavekort på en musikk butikk ++ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) -Icemat+Intellimouse 3.0 -Need for Speed Underground -128mb mini usb drive -klær, boxere -Lord of the Rings: Two Towers 4 disc special edition Edit: et tomt punkt Endret 24. desember 2003 av Jibril2k Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Webdesign blir bare mer og mer offtopic. Anyways så fikk jeg headset penger masse annet stasj Lenke til kommentar
moesen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg fikk en hel haug med gensere (i år også) Noen DVD-filmer, zippolighter med ingravert navn og parfyme. Også fikk jeg ringenes herre ringen God Jul foresten!! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 - Jul i borettslaget - Championship Manager 03/04 - NHL 2004 - 5 par sokker - termoskrus - sjoko og noe marsipan - god og varm dyne + andre småting Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 -NFS underground -gavekort på 2 kinobilleter -Cash -Ski -Skisko -skistaver -Jakke -Ferrari parfymesett ++++++++++ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Min liste blir vel slik: - Pener til laptop som jeg har bestilt (kommer i januar ellerno) - NFS Underground - Parfyme - Rosa sengesett med jenter og hunder på (noen som skulle vær morsomme ) - CD/Gavekort på CD - as Roma genser og Carhartt genser - Et til sengesett - Sokker/boxer - Snop Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Shuttle SB75G2 og The Two Towers gift edition av dama (hun har jobbet seg rik i julen ) Penger; tror ingen i slekta tørte å kjøpe hardware til meg, selv om jeg hadde mekka en interaktiv ønskeliste på web, så jeg fikk penger istedet. Tipper de fleste som ga meg gaver synes det var kjipt at jeg bare skulle få penger, så det ble jo litt av både harde og myke pakker på meg. Mest fornøyd med gaven fra min bedre halvdel though... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Penger; tror ingen i slekta tørte å kjøpe hardware til meg, selv om jeg hadde mekka en interaktiv ønskeliste på web, så jeg fikk penger istedet. Få rike bestemødre som sitter på nett, vettu! Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hehe, får vell hoppe på lasset jeg også: -AMD athlon XP 3000+ -512mb DDR apacer -CPU vifte -120gb WD -2 DVDer -2 gavekort på Steen og strøm -Gavekort på kino -Pyjamas bukse, calvin klein -Parfyme Higher energy, av dior -3 t-skjorter -1 genser -1 Safe(tro det eller ei) -Barbermaskin -Arnold Schwarzenegger: The new encyclopedia of modern bodybuilding -Ny treningsbukse -litt peng - Får en ting til imorgen tidlig Tror det var det DanielP Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Julenissen var raus med deg ja Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk utrolig lite i år (syns nå jeg). Tror det har sammenheng med alderen. Jo eldre man blir, jo mindre får man! Penger Underbukser, sokker osv (Like usuall) En fin, svart frakk Sko Phillips barbermaskin En hel del Flax-lodd (Hater pengespill, men jeg kommer aldri utenom. Folk skjønner ikke at pengespill er til for at Norsk-Tipping osv skal tjene penger. IKKE at de som skraper loddene skal tjene!) Pakke med tyggis (Mamma var gavmild i år) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Og da stopper vi her. Dette har da ingenting med webdesign å gjøre. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg