kjell arne halv Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Spiller tomb raider 1 via Steam. Da jeg kom til Natlas gruver i går og logget ut, i dag ville jeg fortsette, men alle våpener er vekk, til og med pistolen. Hvordan kan det skje? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Bug i spillet maybe? Prøve og loade inn fra ett tidligere punkt maybe? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 (endret) Er ikke mye av poenget med Natlas mines at fiendene dine har tatt fra deg alle våpnene og du må finne dem igjen? Kan iblant være en fordel å følge med på cutscenes... Endret 9. august 2019 av Zork 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Er ikke mye av poenget med Natlas mines at fiendene dine har tatt fra deg alle våpnene og du må finne dem igjen? Jepp, de er rundt i gruvene Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 (endret) Bare pistolene, vel? Så må du skyte noen skurker som har magnum-pistolene, hagla og uzi-en. I den rekkefølgen, mener jeg å huske. Lykke til med det, de skader bra. Endret 11. august 2019 av Taurean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå