Gå til innhold

Burger King krever erstatning fra Askøy kommune etter vannforurensning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vann med E-koli i er vel kvalitetsmessig et par steg opp fra det de vanligvis serverer på Burger King.

Insinuerer du at kvaliteten på Burger King er dårlig? 

Har spist mye hos Burger King i årenes løp og har aldri opplevd dårlig kvalitet med verken vannet deres eller brusen som tilsettes vann. Er som regel veldig fornøyd med dette. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Insinuerer du at kvaliteten på Burger King er dårlig? 

Har spist mye hos Burger King i årenes løp og har aldri opplevd dårlig kvalitet med verken vannet deres eller brusen som tilsettes vann. Er som regel veldig fornøyd med dette. 

At du legger listen veldig lav for hva du anser som god mat, gjør ikke Burger King til noe bedre mat enn det det er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

At du legger listen veldig lav for hva du anser som god mat, gjør ikke Burger King til noe bedre mat enn det det er.

God mat er det, men kanskje ikke sunt, men det er helt grei for prisen man får. Det er ikke noe man bør spise regelmessig, men du kommer med påstander du gjerne kan forklare hvor du har fra. Å påstå at Burger King har dårlig vann eller kvalitet synes jeg er noe alvorlig. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

God mat er det, men kanskje ikke sunt, men det er helt grei for prisen man får. Det er ikke noe man bør spise regelmessig, men du kommer med påstander du gjerne kan forklare hvor du har fra. Å påstå at Burger King har dårlig vann eller kvalitet synes jeg er noe alvorlig. 

Hva med å lese artikkelen først, før du hiver deg med på en diskusjon om vannkvaliteten på Burger King på Kleppestø.

Burger King og alle andre hurtigmattkjeder severer overpriset søppel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva med å lese artikkelen først, før du hiver deg med på en diskusjon om vannkvaliteten på Burger King på Kleppestø.

Nei, det har jeg faktisk gjort. Hva er det egentlig du prøver å påstå? 

De har ikke hatt vann i det hele tatt under denne perioden og derfor ber dem om 350.000 kr i erstatning, jeg tror kanskje det er du som ikke har lest dette? 

Burger King og alle andre hurtigmattkjeder severer overpriset søppel.

Det kan så være, men å påstå at kvaliteten på vannet deres er noe dårligere enn andre steder setter jeg spørsmålstegn ved. De er en kjent bedrift som tar slike ting på alvor, jeg lurer derfor hvor du har påstanden om at vannet deres er dårligere, når de selv har kommentert at de ikke hadde vann i perioden denne saken omhandler. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Nei, det har jeg faktisk gjort. Hva er det egentlig du prøver å påstå? 

De har ikke hatt vann i det hele tatt under denne perioden og derfor ber dem om 350.000 kr i erstatning, jeg tror kanskje det er du som ikke har lest dette? 

Det kan så være, men å påstå at kvaliteten på vannet deres er noe dårligere enn andre steder setter jeg spørsmålstegn ved. De er en kjent bedrift som tar slike ting på alvor, jeg lurer derfor hvor du har påstanden om at vannet deres er dårligere, når de selv har kommentert at de ikke hadde vann i perioden denne saken omhandler. 

Har du ikke fått med deg skandalen ved vannverket til Askøy kommune?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har du ikke fått med deg skandalen ved vannverket til Askøy kommune?

Ja, men hva har det med Burger King og deres kvalitet på vannet? Det står som sagt at de IKKE har hatt vann i perioden. Du skriver her at de er skvip osv osv, men du kommer ikke med noe som helst konkret på det du skriver. 

Jeg synes det er alvorlig å snakke nedlatende om bedrifter. Om du ikke liker noe så er det greit, men å si at f.eks vannet deres er dårlig eller lignende blir feil. 

De har ikke hatt vann i perioden da kommunen har blokkert det som følge av denne "epidemien". 

Burger King er ikke særlig sunt, men utenom det har jeg ikke mye å si på kvalitet. De har alltid vært gode når jeg har vært hos dem. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Ja, men hva har det med Burger King og deres kvalitet på vannet? Det står som sagt at de IKKE har hatt vann i perioden. Du skriver her at de er skvip osv osv, men du kommer ikke med noe som helst konkret på det du skriver. 

Jeg synes det er alvorlig å snakke nedlatende om bedrifter. Om du ikke liker noe så er det greit, men å si at f.eks vannet deres er dårlig eller lignende blir feil. 

De har ikke hatt vann i perioden da kommunen har blokkert det som følge av denne "epidemien". 

Burger King er ikke særlig sunt, men utenom det har jeg ikke mye å si på kvalitet. De har alltid vært gode når jeg har vært hos dem. 

Hvor har du det fra at kommunen har blokkert vanntilgangen? De har ikke hatt drikkevann, men de har hatt tilgang på vann, men har måttet koke det, om de skulle drikke det.

Det å skryte av at de har god mat, avslører bare dine manglende krav til mat.

Endret av Slettet-t8fn5F
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fra BK sin Facebook konto fikk jeg i dag opplyst at de trekker kravet mot kommunen.

Burger King på Askøy sendte et erstatningskrav til Askøy kommune på 350.000 kroner etter drikkevannskandalen som har herjet kommunen de siste to månedene.

Nå trekker hurtigmatkjeden kravet, skriver Askøyværingen.

– Vi ønsker ikke å påføre kommunen en belastning med kravet vårt, sier administrerende direktør Rune Sandvik i Burger King Norge til avisen.

Han forteller at de heller håper at kommunen setter alle kluter til, for å sikre dem og innbyggerne rent vann.

Burgergiganten opplyser i en pressemelding at de har fått mange henvendelser etter at kravet ble kjent.

– Vannforsyningen må bedres. Det er alle enige om. Det er kostbart og krevende å forholde seg til stadige kokevarsler, skriver restauranten.

Og understreker igjen håpet om at vannet blir trygt.

– Våre tap er bagateller i forhold til påkjenningene lokalbefolkningen har lidd, sier Sandvik.

Nåååh, er de ikke søte og snille på Burger King Askøy? Trekker hele kravet, da de ønsker å være snille med kommunen? ??

LOL!!

Full artikkel: https://www.ba.no/nyheter/askoy/drikkevannskandalen/burger-king-trekker-erstatningskravet/s/5-8-1107190

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...