Gå til innhold

t610 DØD?

ts492

Anbefalte innlegg

Har fått sony ericson t610 i julegave. Har satt inn det gamle sim-kortet og det nye batteriet og gjort som bruksanvisningen. I bruksanvisningen står det at det tar opptil 30 min før noe lyses eller vises på displayet. det har nå stått i en times tid og det er enda helt dødt! umulig å slå på. Hva skal jeg gjøre for å aktivere displayet? noen med samme erfaringer..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gjort alt riktig. Satt sim-kortet riktig vei, batteriet riktig vei. Problemet er at den ikke lyser i det hele tatt. ikke engang de batterigreiene på siden..jeg lar den lade over natta og hvis den ikke reagerer innen jeg står opp i morgen tidlig bytter jeg den(krever en ny).

Bare så dritt at jeg må vente helt til tredje juledag før butikkene er oppe igjen. ######

Endret av ts492
Lenke til kommentar

Prøvd å halde nede av/på knappen veldig lenge..? Står i bruksamvisninga at vist det ikkje vises prøv å trykk på ein eller annan tast.. F.eks. Joysticken.. merkelig at det ikkje vil funke.. Sikker på at du har satt laderen riktig inni telefonen..? Har av og til merka på eit par telefoner eg har hatt at eg må avbryte ladinga dvs ta ut kontakten og sette den inn igjen i veggen :dontgetit:

Var merkelig oppførsel av telefonen din :(

Lenke til kommentar

Har snakket med en del personer nå som har hatt samme mobil og de mener at jeg må returnere den. noen av t610 mobilene er rett og slett helt døde. dt gjelder sikkert denne tlf oxo :(

batteriet virker helt løst når jeg setter det inn. virker litt skrallt.. :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...