Espen Jansen Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Spillet forsvinner snart fra alle former for digitalt salg.Du må være kjapp hvis du skal sikre deg Ducktales Remastered Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Et bra spill, men for mye dialog ødelegger spillflyten. Pengebinge-låten er ekstremt bra dog. Jeg gir spillet 8 av 10, og originalen også 8 av 10. Gode verdi-spill, men de er ikke i klasse 10 av 10. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Takk for tipset! Spelet kostar 29 kroner på Steam akkurat no, så det var eit lett val. 2 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Dæven. Har det gått 6 år siden det kom? Husker jeg så frem til at det skulle bli lansert, men endte aldri opp med å kjøpe det. For 29 kr var det ikke vanskelig nå! 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 For denne prisen anbefaler jeg alle å teste det. Det er faktisk en ganske god remake av et av de beste spillene som kom ut på NES (og det sier ikke lite). Ellers er dette nok et tegn på hvordan dagens lisenssystem ødelegger for både utviklere og forbrukere. Capcom har (mest sannsynlig) ikke fornyet lisensen sin, dermed kan de ikke selge Duck Tales og vi kan ikke kjøpe det. Spillet og ipen kan bli liggende død og ubrukt i årevis mens Disney ruger på lisensen. Et bra spill, men for mye dialog ødelegger spillflyten. Pengebinge-låten er ekstremt bra dog. Jeg gir spillet 8 av 10, og originalen også 8 av 10. Gode verdi-spill, men de er ikke i klasse 10 av 10. Enig. Dette er et problem med mange spill i dag, og det er ikke alle spillsjangere der dialog og historiefortelling hører hjemme. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Enig som dere sier, at dialogen ødelegger. Men de følte vel de måtte bruke stemmeskuespillerne når de først hadde de fleste av de originale fra serien. Syns også kanskje spillet var for lett, husker "originalen" på gameboy var shit vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå