tezzo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Asså hva faen er galt med Telenor? Den 24.06.19 så oppgraderte jeg fra 10 mbit som er gratis i leien min, til 300 mbit som skulle være 449,-, så sendte jeg også spesielt mail til Telenor etter jeg hadde oppgradert linja at jeg ville ha månedlig faktura, og de sa jaja det var ikke noe problem.. Så har de nå faenme sendt meg faktura på 1509 kr og periode 24.06.19 til 30.09.19, asså det er jo helt motsatt av det jeg ba dem om.. Når jeg hadde altibox så fikk jeg regning for hver mnd, og forfall var den 20ende, det var helt perfekt og slik jeg vil ha det, for når den 20ende kommer så tar jeg alle regninger, betaler de samtidig og problemet er ute av verden. Hva skal jeg gjøre nå? hva slags rettigheter har jeg ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Du går inn på telenor.no i morgen tidlig, snakker med livechat, så løser de det innen 5 minutter. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 (endret) Moderatormelding Flyttet tråden til Samfunn → Juss → Forbrukerrett Tilbakemeldinger tas på PM. Endret 10. august 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 10. august 2019 Forfatter Del Skrevet 10. august 2019 Hvis du har kvartalsfaktura i dag kan du fint endre til månedlige fakturaer, men det er ikke mulig å endre fra månedlig til kvartalsfakturering Vær oppmerksom på at den første fakturaen ofte gjelder for en lengre periode enn 1 måned på grunn av at alle faste avgifter forhåndsfakturerres. Dette betyr ikke at du har kvartalsfaktura. En av mine menneskelige kollegaer kan hjelpe deg å endre til månedsfaktura Snakke med menneske ok supert, jeg var bare ikke helt klar over at første fakturaen var slik serdu så fikk litt sjokk først.. men jeg skjønner det nå 10 Aug, 16:55 Jeg fikk ikke noe info om at det var sånn heller serdu 10 Aug, 16:55 også hadde jeg altibox tidl. og da mener jeg det var mnd fra starten av 10 Aug, 16:55 ja, beklager det. Vi må alltids etterfakturerpå den første faktuaren, så det er derfor det blir sånn. De kunne jo opplyst noe om det, men men da er i grunn alt ordna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå