minim Skrevet 22. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2019 (endret) Dragen skrev (8 timer siden): Straffeprosessloven: Dette gjelder ikke når man bruker passord og/eller PIN. Skal huske på det når/om jeg går inn for å bli kriminell. Endret 22. desember 2019 av minim 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Trenger ikke være kriminell for å bli siktet. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Bare slå av telefonen, så fungerer ikke biometrisk pålogging første gangen etter at man har skrudd den på igjen. Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) Eneste buggen jeg opplever etter oppdatering til Android 10 er notifikasjoner i Play Store. Når jeg laster ned apper fra Play Store får jeg pilen øverst i venstre hjørne som vanlig, men så fort de er ferdig nedlastet og starter å installere forsvinner pilen og kommer ikke tilbake. Når de er installert ferdig popper de heller ikke opp som vanlig, hverken øverst på statuslinjen eller slik at jeg kan sveipe dem bort, når jeg sveiper ned først. Har prøvd alt, det fungerer ikke.... Endret 23. desember 2019 av luly Lenke til kommentar
minim Skrevet 23. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2019 Dragen skrev (12 timer siden): Trenger ikke være kriminell for å bli siktet. Nei, men for å ha noe å frykte må man det. Hjelper dem uansett ikke da man kan få biometrisk til å feile tre ganger enkelt og da kreves kode også. Dette er kun et problem for de som enda ikke har fått skikkelig biometrisk opplåsing Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Flere som sliter med DAC kode på 3.5mm til USB-C?? Kjøpt 7 ulike, alle med innebygd DAC kode støtte. Telefonen sier bare "støtter ikke bla bla bla" Begynner å bli noe irritert nå.... Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Prøvd denne? https://www.teknikkdeler.no/samsung-adapter-usb-c-til-3-5-mm-hvit?gclid=CjwKCAiAi4fwBRBxEiwAEO8_Hj0CI63QieRmSf9UtIdLa0RCqVEWvA3dnCtunMjcy2PQlus-1J3rKBoCNhkQAvD_BwE Tror ikke det hjelper med bare DAC støtte? Den må vel ha egen konvertering for Digital-to-analog? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 (endret) MAG8 skrev (14 minutter siden): Prøvd denne? https://www.teknikkdeler.no/samsung-adapter-usb-c-til-3-5-mm-hvit?gclid=CjwKCAiAi4fwBRBxEiwAEO8_Hj0CI63QieRmSf9UtIdLa0RCqVEWvA3dnCtunMjcy2PQlus-1J3rKBoCNhkQAvD_BwE Tror ikke det hjelper med bare DAC støtte? Den må vel ha egen konvertering for Digital-to-analog? DAC Digital-Analogue-Converter Endret 24. desember 2019 av N o r e n g Lenke til kommentar
Diana Farad Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 MAG8 skrev (15 minutter siden): Prøvd denne? https://www.teknikkdeler.no/samsung-adapter-usb-c-til-3-5-mm-hvit?gclid=CjwKCAiAi4fwBRBxEiwAEO8_Hj0CI63QieRmSf9UtIdLa0RCqVEWvA3dnCtunMjcy2PQlus-1J3rKBoCNhkQAvD_BwE Tror ikke det hjelper med bare DAC støtte? Den må vel ha egen konvertering for Digital-to-analog? Takker så mye Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 (endret) Apple sin er visstnok bra og fungerer fint, bortsett fra at maks lydstyrke er betydelig lavere enn Samsung sin aktive overgang. https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/kabler-adaptere-for-hoyttalere-og-lyd/15112/apple-usb-c-til-3-5-mm-hodetelefonadapter https://www.komplett.no/product/1133660/mobiler-klokker/tilbehoer-til-mobiltelefoner/kabeladapterdiverse/samsung-usb-c-35mm-jack-adapter-hvit Endret 24. desember 2019 av mandela Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 N o r e n g skrev (21 timer siden): DAC Digital-Analogue-Converter Ja, selfølgelig. Jeg hadde et svakt øyeblikk der. Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Har noen fått den nye oppdateringen enda? Sikkerhetsoppdateringen for januar altså.... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 luly skrev (5 minutter siden): Har noen fått den nye oppdateringen enda? Sikkerhetsoppdateringen for januar altså.... Lenke til kommentar
larris Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Fikk den i dag tidlig....... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Er bare sikkerhetsoppdatering. Lenke til kommentar
The2rB Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) Fleire som slit med å få lasta ned? (eigentleg verker det til at eg ikkje får sjekka etter ny oppdatering) Endret 6. februar 2020 av The2rB Lenke til kommentar
larris Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 The2rB skrev (9 timer siden): Fleire som slit med å få lasta ned? (eigentleg verker det til at eg ikkje får sjekka etter ny oppdatering) Skjedde hos meg og men fikk varsel når oppdateringen var klar til nedlasting. Lenke til kommentar
The2rB Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Det løsna. Takk for svar. Begynte å lura på om eg måtte på PCen og installera software for å løysa dette. Svakt av Samsung å ikkje ha kapasitet nok, samtidig er det vel ikkje verdens undergang at eg måtte vente nokre dagar ekstra. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 The2rB skrev (10 timer siden): Det løsna. Takk for svar. Begynte å lura på om eg måtte på PCen og installera software for å løysa dette. Svakt av Samsung å ikkje ha kapasitet nok, samtidig er det vel ikkje verdens undergang at eg måtte vente nokre dagar ekstra. Grensen har ingenting med kapasitet å gjøre, men med at de bruker staged rollout (trinnvis distribusjon), her beskrevet for appoppdateringer: https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/6346149?hl=en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå