rcambiz Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Har du link / bilder av Samsung Galaxy Note 10+ 5G med dual front ansikt kamera? Ja, se på Instagram Storien til MKBHD, https://www.instagram.com/stories/mkbhd/ Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Sorry, ser ut som det er S10+ 5G My bad... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Har bestemt meg, skal ha en Note 10+- Spørsmålet er bare hvor jeg skal kjøpe. Telia, med binding for å få 2,5K i rabatt eller vanlig fullpris hos den som selger rimeligst. Evt. vente og se om det kommer noen form for kampanje når de endelig blir sluppet... Lenke til kommentar
Nysgjerrigperen Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Ender nok selv opp med en Note 10+ hvis det kommer en god deal på den (galaxy buds eller den raskeste laderen for eksempel). Hvis ikke blir det nok heller en brukt Note 9 fra finn on 3-4 uker. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Var det ikke ved flere tilfeller i fjor at selv de som hadde kjøpt en Samsung telefon er godt stykke tilbake i tid, kunne benytte seg av aktuelle kampanjer som dukket opp i Samsung Members appen? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Var det ikke ved flere tilfeller i fjor at selv de som hadde kjøpt en Samsung telefon er godt stykke tilbake i tid, kunne benytte seg av aktuelle kampanjer som dukket opp i Samsung Members appen? Jo, Jeg kjøpte Note 9 ved lansering og fikk Galaxy IconX-hodetelefoner gratis selv om den kampanjen først kom noen måneder senere. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Samme her. Fikk 2000kr ekstra igjen for en Note 4 jeg sendte inn. Og gratis IconX i en kampanje senere. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Ser at jeg kan få 1500kr i rabatt hos Samsung om jeg velger å returnere min S8+. Totaltpris for telefon blir da 9878,-. Rimeligere finner jeg ikke noen plass... Så får en kanskje bare krysse fingrene for at ikke Brightstar mener at telefonen er mer ødelagt enn jeg rapporterer.. Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Rene gleden. Da fekk jeg sporing ifra telenor og mobilen er allerede videresendt ifra Oslo Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Rene gleden. Da fekk jeg sporing ifra telenor og mobilen er allerede videresendt ifra Oslo Hvor har du bestilt da? Jeg har bestilt hos Komplettbedrift, får håpe de ikke venter til fredag med å sende.... Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Bestilte ifra telenor. Og den ble vidersendt ifra oslo for 30 min siden. Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Bestilte ifra telenor. Og den ble vidersendt ifra oslo for 30 min siden. Heldiggris Tror jeg må mase på Komplett i morgen.. Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Da var pakken min på Sandnes som er i lokalområdet. Så viss ikkje noe unormalt skjer så burde jeg ha den i 4-5 tiden i dag. Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) Da var note10+ ankommet og klar til å settes opp. La ved bilde av note 9 og note 10+ Endret 21. august 2019 av Iminzil Lenke til kommentar
minim Skrevet 21. august 2019 Forfatter Del Skrevet 21. august 2019 Da var note10+ ankommet og klar til å settes opp. La ved bilde av note 9 og note 10+ Gidder du å teste 3e scanneren innimellom alle notifikasjonene? Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Må skuffe deg der. Fant ingenting på tlfen med det. Og når jeg googler så finner jeg: "I was told by several cell carriers. The app for the 3d scanning wont be released with the phone. It will be a patch they sent through at a later time. I cant find hard info on it. Hopefully it is sooner than later." Så det blir vel patch eller egen samsung 3d scan app (som ikkje finnes på samsung sin butikk i norge akkurat nå) Er vel liknende som samsung dex via usb. Den softwaren er heller ikkje gitt ut i norge. Men den finnes eks på amerikanske samsung siden. Så virker som alt ikkje er klart enda i Norge. Lenke til kommentar
minim Skrevet 23. august 2019 Forfatter Del Skrevet 23. august 2019 Nå ser jeg at folk er begynt å poste 3d scanner rundtom. Det var ikke så detaljert som jeg hadde håpet på, men det er absolutt ikke ille for en telefon å være. Noen som har scannet noe bra og fått med detaljer? Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 (endret) Test Endret 23. august 2019 av rcambiz Lenke til kommentar
Nysgjerrigperen Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Har ikke mulighet for å sjekke ut telefonen i butikk da jeg er på reisejobb. Noen har kjøpt Note 10 pluss i farge aura glow? Hva syntes du om den fargen kontra svart? Eg syntes den fargen så veldig spennende ut, men har alltid syntes svart er så "clean". Noen som ellers har noen erfaringer med telefonen? Screen on time og virker in-screen fingerskanneren godt? Er blitt så glad i iris-skanneren på min Note 8. Men denne telefonen er knust og kan da like godt byttes ut med ny Lenke til kommentar
sebra-seim Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Jeg har vurdert lenge å kjøpe meg en Samsung Galaxy Note 10 så snart den kom ut på markedet, og jeg lurer på om det er noen som allerede har litt brukererfaring med den. Jeg lurer også på om hvordan den står opp mot Samsung galaxy S10. Jeg har aldri hatt en slik en selv, men har en kamerat som var svært fornøyd med en sånn en. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå