Malmern Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Sliter med å få SRTT til å funke på PCen, uansett om spillet er på low eller ultra,samme resultat!RX580Ryzen 260016 GB RAMWin 10 HomeHar prøvd flere av løsningene,inkludert å skru av VSync helt,skru av VSync i spillet og skru det på i AMD kontrollpanelet,flytte spillet til C:\.Har enda tilgode å sette Steam i offline modus da jeg skal spille det sammen med en kompis over nett,uoffisielle patcher / modder er heller ikke aktuellt.Har siste oppdaterte driver (Ikke at det burde ha så mye å si på ett så gammelt spill.)Skal sies at spillet fungerer smertefritt på PCen hans med følgende deler uten å gjøre noe annet enn å innstallere spillet via Steam:RX Vega 64Ryzen 360016 GB RAMWin 10 Home Lenke til kommentar
eLvitra Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Gjelder dette også i andre spill? Hadde et lignende problem med counter strike GO men ikke i noen andre spill. Gjorde ALT! Så langt som å oppgradere eldre deler i pcen. Alt jeg gjorde for å fikse problemet var å fabrikk resette router/modem.. fatter ikke hvorfor det løste problemet men det gjorde det. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 8. august 2019 Forfatter Del Skrevet 8. august 2019 Gjelder bare SRTT. Kan prøve å fabrikkresette modemet. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Jeg hadde det samme problemet for noen år tilbake. Problemet var da at jeg hadde Teamviewer kjørende i bakgrunn. Avslutte Teamviewer fikset det for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 8. august 2019 Forfatter Del Skrevet 8. august 2019 (endret) Jeg hadde det samme problemet for noen år tilbake. Problemet var da at jeg hadde Teamviewer kjørende i bakgrunn. Avslutte Teamviewer fikset det for meg ihvertfall. Har ikke Teamviewer innstallert, men siden det var snakk om at modemet kunne lage krøll, så kan kanskje andre ting som påvirker nettet gjøre det også, har NordVPN kjørende på PCen, mulig det skaper problemer. Endret 8. august 2019 av Malmern Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Det lønner seg som regel å ha maskinen mest mulig clean og ikke ha masse rart kjørende i bakgrunnen. Dette var viktigere før når det var begrenset med resurser, men det er enkelte apper som kan være mer følsomme enn andre. Skal du spille online sjekk også brannmurer og innstillinger. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 8. august 2019 Forfatter Del Skrevet 8. august 2019 (endret) Fant ett annet tips jeg skal teste,det var å legge til følgende i hosts fila:127.0.0.1 sr3.hydra.agoragames.comDet er pga. at "My Steelport" serveren er permanent nede og spillet prøver konstant å nå denne,skal teste dette hvert øyeblikk, gir en tilbakemelding viss det funka. Red: Det gjorde susen, spillet er 100% fritt for frysing!! Endret 8. august 2019 av Malmern 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå