Icenor Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg bestilte akkuratt et Sapphire 9600XT 256MB kort og jeg lurte på om noen vet hvor jeg kan finne en guide eller ganske enkelt forklare meg fremgangsmåten til å installere det. Jeg vet for det meste hvordan jeg setter inn kortet. Er mer i tåka angående det å slette den gamle driveren og installere den nye slik man skal gjøre det. Hvis noen kan hjelpe meg ville det vært hyggelig. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hvordan kort hadde du før da? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Uh.. Kontrollpanel-Legg til/fjern programmer så avinstallerer du gammel driver fra lista. Deretter laster du ned Catalyst 3.10 fra www.atitech.com og installerer det. Enkelt og greit! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 sep 1: gå inn i leggtil/fjern programmer. fjern gammel grafikkdriver(NVIDIA display driver e.t.c) step 2:Slå av maskina, ta ut gammelt kort, sett inn nytt Step 3: start maskina og installer ny driver (catalyst 3.xx), restart maskina og du er ferdig. simple as that Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hmmm.. noen som har et godt program for fjerning av detenator-drivere? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 ja, nasty files remover heter det visst, søk etter det på google.com så finner du downloadlink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå