Cthulhu Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Si hei til XFM Express.Toshiba fronter nytt SSD-format 1 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Jeg forstår ikke lenger forskjellen på dette og et vanlig SD-kort. Er det noen god grunn til at ikke sånne kort skulle kunne brukes i f.eks kameraer? Lenke til kommentar
Iki Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Jeg forstår ikke lenger forskjellen på dette og et vanlig SD-kort. Er det noen god grunn til at ikke sånne kort skulle kunne brukes i f.eks kameraer? Vel, det går over pci-e 4, og er en nvme SSD. Men så har sd kort fått støtte for dette nå også. Kortet skulle greit kunne brukes i kamera, om det var noen grunn til å bruke det. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Forrige gang jeg benyttet kamera så opplevde jeg for første gang overopphetingsvarsel for micro-SD brikken som stod i. Da tok jeg kontinuerlig bilder med kamera. Så hvordan dette skulle bli særlig kjøligere på PCIe 4.0 klarer jeg ikke å forstå meg på.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg