Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Ingen grunn til å bytte ut den medfølgende sikkerhetsprogramvaren som følger med Windows 10 lenger. https://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/ Lenke til kommentar
fjs Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Den har vært ganske decent helt siden w8 egentlig, ihvertfall for en superbruker som ikke ukritisk trykker på alt Fom w10 har jeg også sluttet å installere noe ekstra på foreldrene mine sine maskiner Lenke til kommentar
Zts Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Sist jeg sjekket så har ikke Windows Defender ett godt sted hvor man kan se detekteringer og rapporter for en gruppe maskiner. Var vel noe i System Center mener jeg, men det var ikke noe imponerende greier. Hvis ikke så er det fortsatt god grunn til å deaktivere. Endret 6. september 2019 av Zts Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Sist jeg sjekket så har ikke Windows Defender ett godt sted hvor man kan se detekteringer og rapporter for en gruppe maskiner. Var vel noe i System Center mener jeg, men det var ikke noe imponerende greier. Hvis ikke så er det fortsatt god grunn til å deaktivere. Hvor mange hjemmebrukere har behov for en slik funksjonalitet? Stilt spørsmålet på en annen måte. Hvor mange hjemmebrukere har egne Microsoft domener? Men du kan høyreklikke på Defender Ikonet Velge å se dashbordet. Så kan du konfigurere familien. Endret 6. september 2019 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Zts Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Det er du som skriver i underforumet for "IKT Drift og Sikkerhet". Jeg ser på det som ett sted for folk som jobber med IT. Mulig jeg tar feil. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Det er du som skriver i underforumet for "IKT Drift og Sikkerhet". Jeg ser på det som ett sted for folk som jobber med IT. Mulig jeg tar feil. Da har du ikke fått med deg opprenskningen som ble fortatt har for en stund siden. Her er iallefall beskrivelsen for denne delen av forumet. Diskuter IKT, datasikkerhet, virusprogrammer og annet om IKT i denne kategorien. Endret 6. september 2019 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Zts Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Da tok jeg feil, null problem Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Sist jeg sjekket så har ikke Windows Defender ett godt sted hvor man kan se detekteringer og rapporter for en gruppe maskiner. Var vel noe i System Center mener jeg, men det var ikke noe imponerende greier. Hvis ikke så er det fortsatt god grunn til å deaktivere. Microsoft Defender ATP har meget bra rapportering. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Da tok jeg feil, null problem https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1839786 1 Lenke til kommentar
Zts Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Microsoft Defender ATP har meget bra rapportering. Ser ut som de har kommet ett stykke lenger nå ja. Vi vurderte MS Defender når vi skulle bytte ut Symantec på jobben, men endte opp med Trend WFBS på grunn av manglende administrering og rapportering i Defender. Det skal sies at jeg bruker Defender hjemme da de har kommet godt ut i de fleste tester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå