zykotixx Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Hva finnes av ekstraordinære ting man kan velge å ha i sitt hjem bortsett fra badstue og boblebad? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Vinkjeller, tennis-court, basket, bowling, mini-cart, helli-pad, flystripa. Huset til tjenere. Alt etter kor mye peng du he og ka du he lyst på Lenke til kommentar
zykotixx Skrevet 7. august 2019 Forfatter Del Skrevet 7. august 2019 Tenker mer på ting man kan ha inni huset Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Basseng har jeg alltid ønsket meg. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Jeg foreslår hjemmekino-rom, ølbryggerom, minibar og mannehule med strippestang så du kan leie inn litt underholdning når kompisgjengen kommer på besøk. Etter hvert burde det kunne frigi eventuelle rom som systue og walk-in skoskap til f.eks treningsrom, biljardbord og flippermaskin. 1 Lenke til kommentar
Xaopling Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Observatorium, Bryggeri, Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Skulle jeg ha valg en luksus "ting" så hadde jeg valgt hushjelp/vaskehjelp 1 gang i uken 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Kino-rom. Med bardisk med tappetårn og nærliggende ølbryggerom. Og balansert ventilasjon med kjøling i hele huset til varme dager. Ellers stooort kjøkken med kjøkkenøy, høyttalere i alle rom. Badstue ville jeg aldri vurdert, for erfaringsmessig blir det bare et lager etterhvert. Basseng er ekstremt dyrt, både å bygge og drifte. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Hva finnes av ekstraordinære ting man kan velge å ha i sitt hjem bortsett fra badstue og boblebad? Innendørs basseng med skyvedør der du kan svømme ut til et større basseng i hagen, samt et motstrømsbasseng for trening. Ellers er det kino, innendørs fontene, treningsrom, golfsimulator, bowlingbane, tennis- og/eller squash-bane, verksted til bil med løftebukk og traverskran. Mye moro I kjelleren lager du en dungeon der du inviterer naboen og venner/kjente på litt casual bdsm i sexhusken Tok du lottoen i går nå eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå