lodott Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Telletråd og i feil kategori? Bør ikkje denne stenges, slik at dei held den gode og faste linja si (dei = moderatorene) Ja skulle til å si det samme...for ikke å snakke om avsporinger.. Hold dere til tema! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Telletråd og i feil kategori? Bør ikkje denne stenges, slik at dei held den gode og faste linja si (dei = moderatorene) Ja skulle til å si det samme...for ikke å snakke om avsporinger.. Hold dere til tema! Det er jo jul da folkens Cheer up! Kjempe god jul til alle sammen her på forumet! Og god natt Lenke til kommentar
per.lund Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk: -Kodak cx6300 digital kamera -Snowboard sko -GP powerbank batterilader -ulvang sokker -tusen andre sokker -shampo og parfymer i hytt å vær -hardangerbestikk -duker og sengesett -Godteri -penger Ha en fortsatt god jul alle sammen! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Telletråd og i feil kategori? Bør ikkje denne stenges, slik at dei held den gode og faste linja si (dei = moderatorene) Ja skulle til å si det samme...for ikke å snakke om avsporinger.. Hold dere til tema! Det er jo jul da folkens Cheer up! Kjempe god jul til alle sammen her på forumet! Og god natt Vist ****** er det jul... men poenget med posten er? Skryte litt? Den høyrer ikkje heime i denne kategorien. Den burde flyttes og eller stenges. (Jada, eg fikk pakken min i år, men disse moderatorene gjer jo så stor forskjell på folk...) Jaja, sida det er jul er vel alt lov... nå kan dere berre feilposte og bruke CAPS LOCK I TOPIC SÅ MASSE DERE VIL... for det er jul, og da er alt lov, vis vil skal tolke det signalet moderatorene gir oss no. Vi kan jo ikkje vite når ting er lov og når det ikkje er lov. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 MASSE rart, jeg nevner i fleng : - Nytt snowboard(etter 5 år), sims Impulse 1.55 m/forum destroyer bindinger for spesiellt interreserte - Diskokule til kjellerstua m/fargelys - Skjerf og hue, samme stil. Ganske fett faktisk - En hau med snop og greier, søs bor i utlandet. - Skruesett til pc Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jaja, dere avsporer jo dere også. Men for å komme litt inn i den røde tråden igjen; * gudfaren dvdsamlinga - weee! * boxer * simpsons dag for dag kalender * penger * nissene på loven dvd * slåbrokk * superundertøy * hansker og lue (og litt til..) Lenke til kommentar
neb Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Beste gave av alle : Kalkunen og ribba jeg peste i meg Noen andre som spiste ribbe i år? Faan å godt det er gjett om.. det er ofte det jeg gleder meg mest. til Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fekk bare piss eg! ja' fikk da en slik ekslusiv dingse-boms i børstastål som måler tempen på vin! (drikker ikke vin da...) Men kanskje jeg kan bruke den som temp vakt på pc'en... Trøsten er da at jeg har en guttunge på 8 som var storfornøyd, og det var da viktigst. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 fikk en del... gidder ikke ramse opp.. MEN: bestefaren min ligger for døden... og han er så forbanna gjerrig... jeg fikk et par sokker av ham i år! ja vet at tanken som teller... men akkurat der er vel tanken ganske cheap? herregud... fyren skal dø i det store huset sitt på vettakollen med rævva full av penger... vil han at vi skal huske hans siste julegave i form av et par BILLIGE sokker(ikke noe ulvang nei... dette var nille opplegg!)? Får håpe noen viser han dette , så rekker han sikkert og stryke deg fra testamentet . Det hadde du iallefall fortjent Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 det der var ikke riktige juleånden fragletrollet! Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk hardaste klokka noen sinne! Lyser når eg bøyer håndleddet meir enn 40 grader, pulsmåler og kan lagre løpslengder og tider fra trening til trening, også kan du lese av forbedring i % og greier. Kuleste tingen ever. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 En skam! Det er tanken som teller! Jeg var julenisse i går blir det vel nå hos ein nabo. Kom, sa litt h0h0, leverte ut 3 pakker og et par klemmer gikk hjem og fikk 500 spenn for det! HURRA! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fifa 2004 @ PS2 Lord Of The Rings: Return Og The King @ PS2 SSX3 @ PS2 Sjokolade De vanlige mjuke pakkene Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk følgende: Sapphire 9600Xt 256mb Van gils deo+ parfyme Mini mekke sett med 100 deler Boss deo 500 kr 600 div gavekort Superundertøy Koss hodetelefoner med mic (de som er på microplex) + mye annet som jeg ikke er helt 100% sikker på.. Lenke til kommentar
sverreco Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg fikk -Kaffe trykker (sånn barista sak) -Fancy genser -Don Quijote -Sau magnet -Verdens Oppfinnelser 2004 -Wok Bibelen -200 kr gavekort på Musikkverket -Absolute Music 44 (BYTTES!!!) -Best of Red Hot CHP -Aero latte melkeskummer Go jul! Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 I tillegg til å ha montert dukkehus, sykkel, sjørøverskip, diverse Lego og satt batterier/lading på diverse leker til ungene så fikk jeg de tingene jeg ønsket meg: 1, Bok - Wilbur Smith 2, Bok - Eva Joly 3, Bok - National Geographic 4, Black & Decker laservater (skal bygge hus til våren) 5, Noen flasker vin 6, Masse stasj som er til meg og kona, men som egentlig bare er til kona 7 OG det fineste av alt; et innrammet maleri fra hver av ungene til å ha på kontoret samt flotte nisser fra barnehage og skole. Mange timers arbeid og omtanke i disse tingene. (PS! Må innrømme at jeg har juleshoppet litt data stasj til meg selv de siste ukene ) I morgen skal det bygges togbane.............. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 3000kr En swiss watch som er verdt 2000-3000kr Dremel Guiness Rekord bok 2004 En melkesjokoladeplate En firkløverplate Sjakkspill Func 1030 sort sokker Boxer som det står "follow me" på rompa (fikk det av søskenbarnet mitt) Sengelaken Såpe Et bilde av lillebroren min der det står ett dikt om vennskap (han andre gadd ikke å lage gave) Det var vel det meste Har ivertfall hatt en kempe kveld og er fornøyd Lenke til kommentar
drbass Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg fikk 3k 1stk audio pro senter høytaller pologenser samsung lcd skjerm noen koolarts bilder noen dvd`er div annet stuff (myke pakker og andre små ting) Full tank til italienern men det hyggligste var at familien kunne være samlet og at vi hadde god mat syntes nå jeg. J a også var jeg julenisse i dag Tror jeg begynner å bli for gammel til juleglede, men det gleder meg at barn kan ha det fint i jula Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 - Jack & Jones gavekort; 300,- - Kasserolle-sett - 1400,- - Sokker - God-lukt - Akkevitt glass (fra jobben, med jacket-motiv) I Think that's about it... Det beste var allikevel maten og det fine samværet med family'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg