Duron rocks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Skal vi se : - Kontorstol på sin plass den ja! - Penger - ringkontant - Godteri - Deo ++ - Brenneplater (får aldri nok av dem - SOKKER - hansker + diverse andre klær. God Jul alle sammen! Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jeg fikk en cd (jan werner) Jeg kondolerer! Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jeg fikk en cd (jan werner) Jeg kondolerer! Uweeee ....... Jan Werner..... Musikk til å bli grønn av ! Neida, smaken er som baken, den er delt... (akkurat som baken til jan werner helt sikkert er....) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 fikk en del... gidder ikke ramse opp.. MEN: bestefaren min ligger for døden... og han er så forbanna gjerrig... jeg fikk et par sokker av ham i år! ja vet at tanken som teller... men akkurat der er vel tanken ganske cheap? herregud... fyren skal dø i det store huset sitt på vettakollen med rævva full av penger... vil han at vi skal huske hans siste julegave i form av et par BILLIGE sokker(ikke noe ulvang nei... dette var nille opplegg!)? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) fikk en del... gidder ikke ramse opp.. MEN: bestefaren min ligger for døden... og han er så forbanna gjerrig... jeg fikk et par sokker av ham i år! ja vet at tanken som teller... men akkurat der er vel tanken ganske cheap? herregud... fyren skal dø i det store huset sitt på vettakollen med rævva full av penger... vil han at vi skal huske hans siste julegave i form av et par BILLIGE sokker(ikke noe ulvang nei... dette var nille opplegg!)? Tenk og snakke slik om sin bestefar.... Endret 24. desember 2003 av Shuttle Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jeg fikk en cd (jan werner) Jeg kondolerer! ikke diss jan Werner da Lenke til kommentar
falut Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Skal vi se... 1stk 5000kr 1stk ullsokker 1stk fleesgenser 1stk sjampo 2stk baderomsting Alle hadde gått med på å gi meg penger til mitt lille datafond Natta folkz Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Det samme tenkte jeg Shuttle Lenke til kommentar
jst_productions Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jeg fikk: -salomon 1080 ski -fox sykkelhansker -klær, klær og atter klær -5 dvd filmer -ozzy osbourne samleplate -100kr -en skjorte -super undertøy -alt for mange sokker (men det er greit å ha da) Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) fikk en del... gidder ikke ramse opp.. MEN: bestefaren min ligger for døden... og han er så forbanna gjerrig... jeg fikk et par sokker av ham i år! ja vet at tanken som teller... men akkurat der er vel tanken ganske cheap? herregud... fyren skal dø i det store huset sitt på vettakollen med rævva full av penger... vil han at vi skal huske hans siste julegave i form av et par BILLIGE sokker(ikke noe ulvang nei... dette var nille opplegg!)? hehe.... kanskje ikke den store julegaven, men du vet hvordan den generasjonen er... De er litt mer vant til å spare enn oss... Og kanskje ikke så lett for the-old-man å kjøpe gave til deg når han ligger for døden? Eller kanskje han bare vet hvordan du tenker.... edit: skriveleif Endret 24. desember 2003 av JohnnyKnoxwille Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Hmm, installerer Call og Duty nå, noen som vet om det er no tess? Hakke spilt noen andre PC spill siden Max Payne jeg (1) (les: spiller cs 24/7) CoD EIER i multiplayer Edit: fikset en rotete settning Endret 24. desember 2003 av Dimm Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Den beste gaven ewah: - Dimmepapirer Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 fikk en del... gidder ikke ramse opp.. MEN: bestefaren min ligger for døden... og han er så forbanna gjerrig... jeg fikk et par sokker av ham i år! ja vet at tanken som teller... men akkurat der er vel tanken ganske cheap? herregud... fyren skal dø i det store huset sitt på vettakollen med rævva full av penger... vil han at vi skal huske hans siste julegave i form av et par BILLIGE sokker(ikke noe ulvang nei... dette var nille opplegg!)? hehe.... kanskje ikke den store julegaven, men du vet hvordan den generasjonen er... De er litt mer vant til å spare enn oss... Og heller kanskje ikke så lett for the-old-man å kjøpe gave til deg når han ligger for døden? Kanskje han vet hvordan du tenker.... hehe, godt formulert Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Sokker og boksere i lange baner, en del klær....... printer og litt over 3000kr! Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 -Koss Porta Pro -Carrera Skibriller -20 stk CD-R -Masse snop (tennisracket mm.) -Autografen til Ari Behn rammet inn -2 plakater -Håndmanualer i sånn koffert -Sokker (og fotballsokker) -Nike leggbeskyttere -Penger -Liverpool skjorte Var vel det meste Lenke til kommentar
Sandman2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jeg fikk... - Barbermaskin (cool skin) - Vannkoker - 600kr - Deo og sånn toalett spray - Pizza Brett (genialt til grandisen) - div klær Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Liverpool skjorte Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 fikk en del... gidder ikke ramse opp.. MEN: bestefaren min ligger for døden... og han er så forbanna gjerrig... jeg fikk et par sokker av ham i år! ja vet at tanken som teller... men akkurat der er vel tanken ganske cheap? herregud... fyren skal dø i det store huset sitt på vettakollen med rævva full av penger... vil han at vi skal huske hans siste julegave i form av et par BILLIGE sokker(ikke noe ulvang nei... dette var nille opplegg!)? Tenk og snakke slik om sin bestefar.... for dårlig Lenke til kommentar
magfa Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 3 store dildoer med lue. hvem fan bryr seg? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 -Autografen til Ari Behn rammet inn Wicked! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg