GeCcO Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hva jeg fikk denne jula: *DVD: Turboneger *DVD: Apochalypse Now! Redux *DVD: 8Mile *DVD: We Were Soldiers *IPOD *Sokker *Skjorte *Godteri *Penger *Tøffler Var vel stortsett det meste, husker ikke mer vertfall. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Tja. Fikk: Håndkle ogSergio Tacchini (tror jeg det het) Bodywash og shampoo Gavekort på platon, 300 kr. Vertøyskrin og Dremel. Gav vekk: Unex 16 porters switch To DVDer "God røyk og et gledelig nyttår" (eller noe slikt) av Torkelsen. Al CApone Cognac dipped Cigars, Sørensen 20 pk, og en liten kosebamse Strømper og CD-spiller To krystall-lysestaker De to siste var jeg bare med på Edit: Skrivefeil Endret 24. desember 2003 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) -Kokebok og bakebok -ei horv med julepynt ting -5 stk sengesett !!!! -Paraply (m/5års garanti, visste ikke at det fantes, men bor jo i Bergen) -Kaffikanne -noen kopper og ei sauseskei -Rødvin -Ullpledd -Ei heil horv med diverse duker -Noe inni granskauen med snop -Ull undertøy -(Fornøyd samboer) Det har liksom gått opp for meg at jeg har blitt voksen (plutselig) [EDIT: skrivefeil + noe annet jeg kom på] Endret 24. desember 2003 av Kenneth_S Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Av meg selv : Radeon 9800Pro Western Digital Raptor 10000rpm 36,7gb Av familie : 5000kr (skal kjøpe mobil nå ) Ringenes Herre-sølvring (liker ikke gull) Lommebok Exit (anti-promperen) Bionicle DVD Djevel-bamse Lang kåpe Svarte boots/sko Beste gave av alle : Kalkunen og ribba jeg peste i meg Noen andre som spiste ribbe i år? Faan å godt det er Glemte noen ting : kasse med Cruiser Ice av far Endret 24. desember 2003 av VeXx Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 -1 cd av onkel. best of REM -1 bok av onkel. Robert Jordan tidshjulet -1 boxer -1 skjerf -pannebånd -vanter/hansker -16 porters switch fra d-link med støtte for 200 mb/s !!!!!!!!!!!!! -en genser fra jack and jones -et gavekort hos platekompaniet . 200 kr -ringenes herre hefte. -to pakker med 4 boxere til sammen. -en masipangris dekket med sterk sjokolade. liker ikke sterk sjokolade pluss at det er tre presanger jeg ennå ikke har fått! gleder meg til disse! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hvem f-a-e-n gir deg Lego? 10år? Jeg er 20 år om litt over en uke. Legoen fikk jeg av en kompis som også er 20 (Jeg gav ham Britney's Dance Beat) Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Sokker (selvfølgelig) Klær cd'er Kontorstol Radeon 9600XT Penger + masse annet gøyalt.. Fortsatt god jul alle sammen! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Asus a7v600 + 256 mb pc3200 minne (begge til en kommende server). gensere, t-shorter, litt småsaker (makke ting. les: spill, makke ting o.l.), litt cash. Fortsatt noen ting jeg ennå ikke har fått (gaver til meg selv, fra meg selv ). Edit: Hvorfor tar vi ikke denne posten FØR jul. Er jo så mange gode julegavetips... Endret 24. desember 2003 av alex100 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Fikk visst dvd brenner jeg, iomega av alle ting. Så, vet noen om lefdal har returrett omtrent som elkjøp, eller ca. hvor mye den her vil koste i morgen. Du kan bytte den til noe annet. Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 4000 kr nike jakke adidas genser logitch "leet" tastatur lommeradio enda en genser +++ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg må være den eneste her som ikke har fått sokker eller boxer. HAHA Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Edit: Hvorfor tar vi ikke denne posten FØR jul. Er jo så mange gode julegavetips... Kan sikkert få en mod til å flytte denne tråden til off topic -> gledesutbrudd etter nyttår, og gjøre den sticky:p blir lett å finne gavetips neste år da vettu:) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Jaja.. jeg fikk 150kr 1200kr i div. gavekort En pute, 40" diagonalt i den mest übertøffe turkise fargen jeg noen gang har sett En... hva kaller jeg det... sånn ting du har plastkort i (ikke lommebok altså En boks med GRØNN fanta En chipspose Og en sånn badehanske ting(til å skrubbe deg med når du bader ) Fornøyd jeg OJOJ glemte nesten portapro'ene jeg kjøpte på lille julaften Endret 24. desember 2003 av So Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 lol...ser at det er mye bortskjemte folk her (ja jeg sier det, og jeg synes nå at å få mer enn 1000kr + en hel del apkker verdt masse er altfor mye.) jeg fikk en cd (jan werner), en vinkel sliper(sikkert et tips fra pappa), boxer, fin skjorte til fest, en energi måler fra clas ohlson(denne er morro!), 200 fra min gamle farmor, litt snop fra tante...tannbørste + tannkrem(yes!, min nåværende tannbørste er så å si flat) + et discman etui. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Alle skriver ka di har fått til jul..men man sku laget en ny topic dær man skriver ka man har gitt bort i julegave....... Vært litt artig og sett det også... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg fikk: 2x sengetøy sett 1x håndkle 1x gigantisk godepose, eneste som var verdt å juble for 1x mappe til fartsskriveskiver 1x T-skjorte 1x hansker og 1700 kr Jaja, ingenting hardware som vanlig. men en liten begynnelse på sparting til Bærbar i allefall. Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 black and decker sin verson av dremel 2k kontanter +standard gavene (sokker, undertøy osv..) Lenke til kommentar
dvn Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg fikk en verbatim Store`n`Go 128mb... pendrive... Fine greier.... Også fikk jeg masse annet ikke fullt så interesant..: Jeg fikk samme duppedings i et annet merke bare! Og ratt/pedaler, så blir NFSU i ferien på meg! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Edit: Hvorfor tar vi ikke denne posten FØR jul. Er jo så mange gode julegavetips... Kan sikkert få en mod til å flytte denne tråden til off topic -> gledesutbrudd etter nyttår, og gjøre den sticky:p blir lett å finne gavetips neste år da vettu:) Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 -Koss UR40 -masse pynteskait(lysestaker, bilder etc) -miniradiostyrtbil -JeanPaule parfyme -Boss deo -Mirage sandaler -div. klær + litt cash + mer småting GOD JUL ALLE SAMMEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg