FuglFøniks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hmm, installerer Call og Duty nå, noen som vet om det er no tess? Hakke spilt noen andre PC spill siden Max Payne jeg (1) (les: spiller cs 24/7) Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) fikk penger ca 3500 eller noe sånt Philips Barbermarskin (sånn cool skin ) Sokker (mange par - for mange ) Bokser Belte Lue + Shapphire 9800xt ( av meg selv til meg selv ) tror det var alt .. Edit.. leif Endret 24. desember 2003 av insider Lenke til kommentar
ErikH Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Fikk visst dvd brenner jeg, iomega av alle ting. Så, vet noen om lefdal har returrett omtrent som elkjøp, eller ca. hvor mye den her vil koste i morgen. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hurra hehe Konge Dette Fikk jeg Mx 700 tastatur med mus, av min bror En kasse carlsberg box øl, av mamma 1300kr Fikk 1000 av pappa + 300 av mormor Cd Box Av han jeg er onkel til Er super fornøyd jeg Lenke til kommentar
handbook Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 - Iriver 10GB greia, nice! - Van Gils Deo & Showergel - Ullvang Sokker - Cd-tusjer - Pondus tegneseriebok - 330,- NOK + sikkert noe mer jeg ikke husker... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Teflon stekepanne Mini Reisekoffert Superundertøy Hansker Genser Lotto-kuponger Blir mindre og mindre for hvert år.... Fra meg selv til meg selv: Wirlpool toppmodell microbølgeovn WD 250GB SATA disk 1mnd tur Thailand Div DVD-filmer Endel nye klær.... Av en eller annen grunn føler jeg at jeg er mer gavemild enn de andre... Men så er de til meg selv da, og jeg har vært snill i heeeeeele år, så det er ikke så rart... Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 -puppe sjokolade Bilde ? De var go.... Shortyboy Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hurra hehe Konge Dette Fikk jeg Mx 700 tastatur med mus, av min bror En kasse carlsberg box øl, av mamma 1300kr Fikk 1000 av pappa + 300 av mormor Cd Box Av han jeg er onkel til Er super fornøyd jeg Hadde jeg fått en kasse øl av muttarn i julegave tror jeg at jeg hadde ledd meg i hjel... Det må jo være den tyngste gaven i allefall.... Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 vase (WTF? hvem gir vase til en 18 årig gutt?) haha vase Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hvem f-a-e-n gir deg Lego? 10år? Jeg er 20 år om litt over en uke. Legoen fikk jeg av en kompis som også er 20 (Jeg gav ham Britney's Dance Beat) Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Wirlpool toppmodell microbølgeovnWD 250GB SATA disk 1mnd tur Thailand Div DVD-filmer Endel nye klær.... Fikk en følelse av at de fleste gavene du fikk var fra en person som sto deg NÆR Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Dette fikk jeg Hvem f-a-e-n gir deg Lego? 10år? Jeg ga Lego til broren min på konfermasjonen Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hurra hehe Konge Dette Fikk jeg Mx 700 tastatur med mus, av min bror En kasse carlsberg box øl, av mamma 1300kr Fikk 1000 av pappa + 300 av mormor Cd Box Av han jeg er onkel til Er super fornøyd jeg Hadde jeg fått en kasse øl av muttarn i julegave tror jeg at jeg hadde ledd meg i hjel... Det må jo være den tyngste gaven i allefall.... Øl av mamma......ja det må være drømmen Shortyboy Lenke til kommentar
nosto Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hurra hehe Konge Dette Fikk jeg Mx 700 tastatur med mus, av min bror En kasse carlsberg box øl, av mamma 1300kr Fikk 1000 av pappa + 300 av mormor Cd Box Av han jeg er onkel til Er super fornøyd jeg Hadde jeg fått en kasse øl av muttarn i julegave tror jeg at jeg hadde ledd meg i hjel... Det må jo være den tyngste gaven i allefall.... en kasse øl av muttern,må jo være toppers Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Wirlpool toppmodell microbølgeovnWD 250GB SATA disk 1mnd tur Thailand Div DVD-filmer Endel nye klær.... Fikk en følelse av at de fleste gavene du fikk var fra en person som sto deg NÆR Som jeg sa: Fra meg[selv til meg selv! Anser meg selv som veldig NÆR meg selv ja.... Hadde jeg fått de gavene av ei dame, tror jeg det hadde blitt et kjapt og uforuttsett møte med parkettgulvet.... Lenke til kommentar
AndyNor Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Fikk dette jeg + at jeg har kjøpt hk, cpu, minne, kamerastativ og noen CD/DVD'er til meg selv i "julegave" Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg fikk Nokai 3200 noen par med sokker 2x boksere 400 kr Verktøy til pcen og min kjøre trial sykkel (se bilde) ++ noe annet jeg ikke husker og av meg selv fikk jeg vann avkjøling Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hvem f-a-e-n gir deg Lego? 10år? Jeg er 20 år om litt over en uke. Legoen fikk jeg av en kompis som også er 20 (Jeg gav ham Britney's Dance Beat) HAHAHAHHAHAHHA Lenke til kommentar
TJ Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) - Genexxa aktiv subwoofer - 5 par ulvangsokker (fra 5 forskjellige personer) - 1 stk Tommy Hilfiger deo-spray - 1 stk Hugo Boss deo stick og aou de toilet eller no sånt - 1 stk Jean Paul aou de toilet - The Best of R.E.M. - Noen bøker - Fazer sjokolade - Leatherman (er det ikke det de derre lommeknivene med alle slags funksjoner heter?) - En harry bærerem til leathermanen som kan festes i beltet - Hansker - Fiskesluker fra Sølvkroken Må si meg strålende fornøyd med årets jul. Både når det gjelder gaver og ikke minst opplevelser og hygge. EDIT: Glemte å ønske alle en riktig god jul! Endret 24. desember 2003 av TJ Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hurra hehe Konge Dette Fikk jeg Mx 700 tastatur med mus, av min bror En kasse carlsberg box øl, av mamma 1300kr Fikk 1000 av pappa + 300 av mormor Cd Box Av han jeg er onkel til Er super fornøyd jeg Cd Box Av han jeg er onkel til nevø... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg