abze Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Skal starte på helsefagarbeiderutdannelse på prosjekt som heter Menn i helse. Dette gjennom nav. Jeg følger vanlig undervisning sammen med andre, som tar samme utdannelse og befinner seg i lignende situasjon som meg. Undervisningen er på videregående skole. Som videregående elev, lurer jeg på om jeg har noen rettigheter for å gå litt tidligere på slutten av dagen hvis jeg skal til terapi? Jeg har på grunn av barndommen mye å bearbeide og har kommet veldig langt i behandlingen. Har gått fra dagterapi til kveldsterapi en kveld i uken. Hadde vært veldig synd å måtte avbryte behandlingen, den ene ettermiddagen. Noen som har vært i lignende situasjon? Må legge til: hvis jeg må avbryte terapien, blir det for seks måneder. Vet ikke hvordan det skal gå. Endret 7. august 2019 av abze Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Undervisning på videregående foregår da på dagtid, så da er det vel ikke noe problem å gå i terapi på kveldstid? Anonymous poster hash: b376f...e96 Lenke til kommentar
abze Skrevet 7. august 2019 Forfatter Del Skrevet 7. august 2019 Terapien foregår 1.5 time unna. Så regner med å måtte gå 1/2 time før undervisningen er over. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Snakk med skolen så er jeg sikker på at det ordner seg. Mulig de ønsker en skriftlig bekreftelse på at du går i terapi og derfor må gå litt før. Anonymous poster hash: b376f...e96 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå