martinkek Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Hei,Jeg gikk nylig til innkjøp av Astro A50 (3gen) på Elkjøp.Oppgraderingen fra Arctis 3 til disse var merkbar - ingen tvil om dette.Men; her om dagen så jeg at Astro slipper en ny generasjon av dette headsetet (4gen).Se link her; https://www.astrogaming.com/en-eu/products/headsets/a50-gen-4.html Jeg har kun brukt headsetet i noen få timer, så jeg har ikke rukket å danne meg noe særlig erfaring med de enda.Noen her som har god erfaring med A50? Vil det være verdt å benytte 50-dagers åpent kjøp på Elkjøp for å heller kjøpe 4gen? Lenke til kommentar
OPL Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) De bruker 2.4 ghz på de nye som kan gi bedrerekkevidde virker som de har større puter for bedre komfor Endret 7. august 2019 av OPL Lenke til kommentar
martinkek Skrevet 8. august 2019 Forfatter Del Skrevet 8. august 2019 Er ikke 2.4 ghz et "mer trafikkert" bånd enn 5.0 ghz, noe som kan føre til mer kutting av signal?Jeg har lest en del forumtråder som beskriver at 3rd gen (5.0 ghz) sliter en del med dette.Skulle vel da tro at et bytte til 2.4 ghz vil gjøre det værre (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå