Gå til innhold

Hva fikk dere av datautstyr til jul i år?

Anbefalte innlegg

Eg fekk klær og bøker...

enig i at foreldre og hardware ikke går så bra sammen, egentlig går ikje pc i det heila tatt og foreldrene mine sammen...

er vertfall glad for at mine foreldre og hardware går fint sammen.

Men er jo bare til og gå inn på komplett.no og finne varenummeret på det du ønsker deg og bare skrive det nummeret på ønskelisten.Funka hos meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Fikk en HP Photosmart 7960 printer m minnekort leser og mini skjerm,

knallgo skriver!! Bildene spyttes ut i super kvalitet! Mye raskere og bedre utskrifter en på min gamle Hp Deskjet 5550. 4 blekkpatroner og 1 pk fotopapir

fulgte med i esken også.

Helt topp!

Lenke til kommentar
"gavekort" på en Apple Powerbook av dama. Kommer til plukke ut en på nyåret :)

OI OI..holdt på å glemme at jeg fikk en software gave også.... om 8,5 mnd kommer det visst en liten tass med mine gener :yes: Ikke alltid at harde gave er best :)

WOW bedre julepresang kan du da ikke få.... vi får ønske deg velkommen i klubben om noen månder, inntil da "Få deg så mye søvn som overhode mulig :scared: "

Lenke til kommentar
Fikk en hp psc 1200; multimaskin med skriver, kopi og scanner. Blir artig å prøve. Og så fikk jeg en cd-renser sak, pluss en del standard ting som sokker osv...

Fikk en sånn en jeg og :p

ikke for å ødelegge julestemninga for dere... men hvis jeg skal være ærlig er det den dårligste løsningen jeg har sett fra HP i hele min kariere :p

Lenke til kommentar

Nermeste jeg kom var en DVD-kit til xbox, da jeg ikke gidder modde den :D

Men har hatt en knall jul da jeg mekka meg ny fjol og nye reimer (snowboard&bindinger).

For de spesiellt interreserte :cool: :

Brett : Sims Impulse 1.55 -> www.simsnow.com

Bindinger : Forum Destroyer Black -> www.forum-snowboards.com

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...