Gå til innhold

Hva fikk dere av datautstyr til jul i år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OI OI..holdt på å glemme at jeg fikk en software gave også.... om 8,5 mnd kommer det visst en liten tass med mine gener :yes: Ikke alltid at harde gave er best :)

Gratulere med den beste presangen josteinsen :w00t:

Gratulerer så mye ja :):thumbup:

Fikk forresten Hercules 9800PRO 128MB :)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

hmm...

jeg ønsket meg vannkjøling!

åpnet pakke etter pakke..

Evo 360

Aquatube

Eheim 1048

men mamma hadde vist ikke mer penger så jeg må kjøpe cpu blokk og slanger selv... :(

og toppen var da jeg fant ut at kabinettet mitt er for lite... jaja godt jeg har bursdag snart...

da skal jeg ønske meg :

Lianli

og

Cuplex Evo

noen innvendinger?

og en ting til.. De niplene som fulgte med radissen... de passer liksom ikke! de utvendige gjengene kommer i kontakt med kanten på raddissen slik at man ikke kan skru niplen på røret! Akkurat som om det skulle følge med et lite rør å skru på radissen før man setter på nippelen! er det noe som mangler ?

Lenke til kommentar

:wow: 9800 XT, Pro, LCD-skjerm, 5000 kr....er jammen dyre gaver "barna" får for tiden. Heldige :) Selv er jeg fornøyd, selv om den mest nyttige gaven jeg fikk i år var en varme-radiator til leiligheten min. Kommer godt med nå som det er (var) så kaldt! Ellers er jo de 1000 kr fra fadern ganske hendig. Må jo snart betale strømregning for de 3 mnd som gikk, gruer meg :(

Fortsatt god jul, folkens! :xmas:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...