Gå til innhold

Hva fikk dere av datautstyr til jul i år?

Anbefalte innlegg

Ingenting, ville ikke ha noe heller.

Edit: Gavene blir mer og mer praktiske etter hvert som årene går, det slår aldri feil. Jeg er ikke misfornøyd med det jeg fikk, tvert imot, bare et lite tips til senere. ;)

Endret av hazhe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk "Ac Vannblokk ATI" til skjermkortet mitt, "Ac Vanntank, Titan",

"Ac Chipsetblokk", og 3m Tygon slanger

I tillegg fikk jeg sponsing til Lcd skjerm utpå nyåret (les: etter dahle er ferdig med lcd skjerm testene sine)

Ellers bare klær og sokker.

All in all en flotters jul.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Kan jo si hva en nøyaktig ønsker seg, men da blir det ikke så gøy hvis du vet at du får det:) Det beste er at du aner ingenting, men du får det

Sier man det ikke, så får man det ikke. Iallfall ikke innen hardware.

Jeg fikk ingenting av pchardware til jul. Fikk en minihode lykt jeg skal bruke når jeg jobber i kabinettet, men nærmere hardware kommer jeg ikke.

Fikk 2000kr jeg kan kjøpe hva jeg vil for, da. Sannsynligheten for at det ikke blir noe innen pc er nok ganske mikroskopisk.

Har kjøpte to hardwarejulegaver til meg selv:

- Emagic 3,5 tommer IDE harddisk. - et kjempegodt kjøp

- Wakom pcpenn - et ikke så veldig godt kjøp

Lenke til kommentar

fikk den trådløse web stationgreia fra trust som muttern vant her på hardware.no, jeg :D

Ellers er vel en AC/DC - Live at Donnington DVD som jeg fikk av en kompis det nærmeste jeg kommer hardware...samt signert "Bakgård" (Ari Behns nyeste bok)

- O-C

Endret av BlinkyBill
Lenke til kommentar
Kan jo si hva en nøyaktig ønsker seg, men da blir det ikke så gøy hvis du vet at du får det:) Det beste er at du aner ingenting, men du får det

Sier man det ikke, så får man det ikke. Iallfall ikke innen hardware.

nettopp! jeg hadde aldri fått den der 16 porters d-link1016D switchen med støtte for 200mb/s fra mora og faren min hvis jeg ikke hadde sagt at det var akkurat DEN DER jeg ønsket meg og nesten pekt på den.

det er best å hinte litt om hva du ønsker deg slik at du blir glad når du pakker opp gava :cool::cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...