Roy_Roy Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Jeg kjøpte "testvinneren" HP envy med AMD prosessor/grafikk. Er dessverre veldig skuffet. Hadde en Lenovo-maskin som var drøye året gammel, den gikk dessverre i bakken og fikk knust skjerm, måtte derfor bytte. Lenovoen fungerte fint, var ikke noe problemer av noe slag - den bare funket. HPen derimot.... Jeg har ikke sett "blåskjerm" på en PC på lenge. Envyen har hatt 7-8 blåskjermer de første to ukene jeg har hatt den. Flere ganger låser PCen seg umotivert. Eneste løsning er å holde inne strømknappen i en del sekunder for å ta omstart. En gang den lå på ladning var PCen så varm at den var vond å ta på. Trakk ut ladekaben, PCen nektet å starte, trolig pga den sterke varmen. I tillegg oppleves den som treg i bruk i forhold til min eldre Lenovo i samme prisklasse. Positivt er godt tastatur og lyssterk og god skjerm. Har heldigvis kjøpt på Elkjkøp, så denne går nok i retur og byttes i noe annet. Kan selvfølgelig ha vært uheldig å fått et "mandagseksemplar", men bytter nok til noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå