Snotty Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Tenkte litt på MSI K7N2 DELTA-ILSR. Noen andre tips ? Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 msi er det tilnæmet umulig å klokke med.... kjøp deg en nfs7 v 2.0 eller an7 eller hva det nå heter Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Tenkte litt på MSI K7N2 DELTA-ILSR.Noen andre tips ? Nja, det var da et kort i billigste lagre. Anbefaler deg Epox EP-8RDA eller ABIT NF7(-S) Lenke til kommentar
Snotty Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Det var jo demobrukt da, og da koster ikke kortene mere en litt over 500. gir meg egentli ****** i overklokking, vill bare ha noe som er stabilt, og god ytelse. Helst med raid! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Men jeg kan fortelle deg at til og med MSI- kortene overklokker helt fint. Har hatt 2 stk., så det har ikke vært noe problem å klokke disse..... Lenke til kommentar
krest Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hehe har du hatt et asus eller abit ville du sagt noe annet! Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Det var jo demobrukt da, og da koster ikke kortene mere en litt over 500. gir meg egentli ****** i overklokking, vill bare ha noe som er stabilt, og god ytelse. Helst med raid! LES!!! NB!!! Kun kort!! (Drivere, kabler,brackets,manual,IO shield + + mangler!!!) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hadde jeg hatt ASUS eller Abit? Jeg har da for fanken 3 Abit- kort her, så det vet jeg vel alt om............. Uansett klokker MSI godt nok....... Lenke til kommentar
Snotty Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Det var jo demobrukt da, og da koster ikke kortene mere en litt over 500. gir meg egentli ****** i overklokking, vill bare ha noe som er stabilt, og god ytelse. Helst med raid! LES!!! NB!!! Kun kort!! (Drivere, kabler,brackets,manual,IO shield + + mangler!!!) So? Trenger jeg kabler når jeg har plenti fra før? Neppe..trenger BARE HK'et. Så om du betaler 500,- ekstra får en cd og noen kabler som du allerede har er jo opp til deg, men Jeg gjør det iallefall ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå