Gå til innhold

Problem med optisk mus

Ozzy

Anbefalte innlegg

Ok, det hele startet med at min gamle logitech optisk trådløs mus gikk i stykker. Så jeg lånte brodern min sin optisk / trådløse mus i en periode og connectet den til min gamle laser mottaker, inntill jeg fikk min nye mus. Nå har det oppstått ett lite problem. Når broren min bruker SIN optisk mus, styrer han mouse pointern på skjermen min, noe som er hersens irriterende. Jeg bare lurer på hvordan jeg kan få stoppet dette. :roll: Har selv prøvd å connecte 5000 ganger til de 2 laser mottakerne mine, det hjelper ikke, og han har prøvd å connecte til sin laser mottaker, men han fortsetter å styre mouse pointern :no:

Ville helst få svar på dette asap, vil teste ut de nye spillene jeg har fått til jul :thumbs::xmas:

Endret av Ozzy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EDIT: Virker som det er fikset nå. Takker for hjlpen! Ha en fortsatt god jul! :xmas:

EDIT2: Virker som problemet IKKE er fikset likevel. Han satt og spilte GTA da jeg spurte om han brukte musen sin, og han sa ja, og mouse pointern på skjermen min beveget seg ikke. Men når han var ferdig med å spille og begynte å browse internett, startet problemet igjen. Trenger fler råd! :yes:

Endret av Ozzy
Lenke til kommentar

Sorry for dobbel post men jeg bumper for å få folks oppmerksomhet :roll: trenger som sagt hjelp fortest mulig. Har lett på supportsidene på logitech sine hjemmesider men det står ikke noe særlig om problemet med min mus. Bare dere her som kan hjelpe :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...