Rikky Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Meldinger som dette popper opp med jevne mellomrom. Men hva betyr det egentlig? edit: Det skal ikke være noe som skriver til F:, slik feilmeldingen antyder... Endret 24. desember 2003 av RikkyRally Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Gjør du noe spesielt når det hender? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Den feilmelding får jeg hvis jeg gjør omtrent slik; Jeg har en USB-minnekortleser. Hvis jeg har et CP-kort, stapper den i kortleseren og overfører (flytter) filene på kortet til en mappe på HDen, og så tar ut kortet uten å ta F5, så vil jeg få den feilmeldingen etter en viss tid. Overføringa har alltig gått bra, har aldri merka at jeg har mista noen filer. Hva Windows gjør, aner jeg ikke. Kanskje noen prøver å verifisere at den faktisk har klart å flytte data? Jeg vet ikke. Jeg får altså den feilmeldingen ved flytting av data fra "midlertidige disker" (av mangel på et bedre uttrykk) til harddisken. Man behøver å ikke å gjøre noe spesielt i forkant for å få den feilmeldingen. Det virker som at det er et intervall... Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg mer enn dette, men det er altså hva som skjer med meg. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Surfet bare på nettet da meldingen kom. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Sjekk denne (gadd ikke lese hele) http://www.google.com/search?sourceid=navc...write%22+%24mft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå