Maniac Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg kjørte 3DMark03, og fikk bluescreen. --------------------------------------------- DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL STOP: 0X000000D1 (0X80000018, ... nv4_mini.sys --------------------------------------------- Ok så noe er galt med grafikk driveren. men jeg skjønner ikke, jeg har jo den siste. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hadde samma probleme... men d va fordi d blei for varmt på hovedkortet + dårlig CPU vifta... Spesielt når eg va på LAN.. konne ikke spilla ein dritt... Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Fikk du samme STOP melding, nv4_disp.dll eller nv4_mini.sys?? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hva med å sjekke program- og systemloggen i OS ? Der kommer det vanligvis noen meldinger hvis man har problemer..... Ser dere mye rødt så sjekk egenskapene til prob. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Maniac Skrevet: 26/12/2003 : 12:30 Fikk du samme STOP melding, nv4_disp.dll eller nv4_mini.sys?? Eg svarte te han så hadde problemer me pc`n... at den restarta sg osv... glemte bare å skrive d Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Her er et par ting som kan forårsake det! 1. For liten PSU 2. CPU blir for varm 3. Maskina er klikk DLX (prøv å formater) Last ned et prog som kan lese av tempratur og hvis den nærmer seg 70 eller over ved full load bør du skaffe deg en ny kjøler! Du kan også sjekke tempraturen i BIOS, men da finner du bare ut tempraturen på idle! Lenke til kommentar
mago Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Last ned Memtest86 v3.0 OS: DOS | Type: Freeware Memtest86 is thorough, stand alone memory test for x86 architecture computers. http://www.utilitygeek.com/showfiles.php?view=normal&catid=8 meget god minne test ellers BELAST pc'en med kabinettet ÅPENT for varme feilsøking (cpu) Endret 27. desember 2003 av mago Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå