Niklasp Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Hongmeng OS kan vises frem på utviklerkonferanse.Huaweis Android-konkurrent skal angivelig vises frem denne uken Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 (endret) Tøft. Blir man kritisert for å spionere er det klare alternative reproduserbar fri programvare. Gjenstår å se hva som skjer. Dette blir nok ikke en trend blandt dem som "(ikke)/har noe å skjule", altså der denne parolen faktisk har noe for seg. Endret 5. august 2019 av Spetsnaz Lenke til kommentar
ZRBKMH7D Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Hongmeng OS vil vel bli kalt Oak OS i land utenfor Kina? Det er i hvert fall det jeg har lest. 1 Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Hongmeng OS vil vel bli kalt Oak OS i land utenfor Kina? Det er i hvert fall det jeg har lest. ...eller Håndgemeng OS i Norge. 5 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Fordelen(e) er at de løsriver seg fra alt som heter vestlige selskaper, ikke at de i seg selv er noe problem i det hele tatt men da Wash DC begynner med "weaponized sanctions" igjen så står ikke Huawei med hatten i fanget i alle fall. Problemet blir derimot at så snart den er lansert, eller rettere sagt hvis den blir populær nok... så blir hele OSet erklært som et gedigent spionverktøy og salg/bruk av alle enheter blir i beste fall kritisert av det store hyklerkoret... og i verste fall blir det rett og slett forbudt. 4 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Hongmeng OS vil vel bli kalt Oak OS i land utenfor Kina? Det er i hvert fall det jeg har lest. ...eller Håndgemeng OS i Norge. Hahaha, jeg tenkte akkurat det samme! Great minds ass! 1 Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 I kjent Kinesisk stil er vel 95% av dette stjålet Android-kode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg